Το Guild Wars 2, το οποίο κυκλοφόρησε στα τέλη του Αυγούστου, ήταν ένας από τους πλέον αναμενόμενους τίτλους του χώρου των online παιχνιδιών.
Το Guild Wars 2, το οποίο κυκλοφόρησε στα τέλη του Αυγούστου, ήταν ένας από τους πλέον αναμενόμενους τίτλους του χώρου των online παιχνιδιών. Πρόκειται για ένα massively multiplayer online roleplaying game από την Arenanet, το οποίο ευελπιστεί να ανανεώσει ριζικά τον χώρο, προσφέροντας μία σειρά χαρακτηριστικών που συναντώνται συνήθως στα single player παιχνίδια και ενσωματώνοντάς τα σε έναν «ζωντανό» online κόσμο. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι (όπως και ο προκάτοχός του, το Guild Wars) δεν απαιτεί κάποιου είδους συνδρομή (ο χρήστης απλά αγοράζει το παιχνίδι, δεν χρειάζεται να πληρώνει κάθε μήνα για να συνεχίζει να παίζει), αποτελεί έναν από τους «μεγάλους παίκτες» της «αρένας» των MMORPG's αυτή τη στιγμή.
Ως εκ τούτου, δεν θα προκαλούσαν ιδιαίτερη έκπληξη περιστατικά επιθέσεων από χάκερ, οι οποίοι επιχειρούν να «κλέψουν» λογαριασμούς παικτών. Ωστόσο, αυτό που λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή ανάγκασε την εταιρεία να απευθύνει προειδοποιήσεις προς τους παίκτες για τον κίνδυνο επιθέσεων κατά των λογαριασμών τους: σε εξέλιξη βρίσκεται μία μαζική «εκστρατεία» από χάκερ από την Κίνα με σκοπό την κλοπή λογαριασμών, που έχει δημιουργήσει προβλήματα σε πάνω από 11.000 λογαριασμούς παικτών. H ArenaNet ζητά από τους παίκτες να διαλέξουν με προσοχή το όνομα και τον κωδικό τους, για να μην «σπάνε» εύκολα, και φυσικά να μην τους αποκαλύπτουν.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χάκερ προσπαθούν να βρουν ονόματα και κωδικούς παρακολουθώντας forums και ιστοσελίδες φίλων του παιχνιδιού. Η ArenaNet αντιλήφθηκε το πρόβλημα όταν αυξήθηκαν τα περιστατικά εντοπισμού πρόσβασης σε λογαριασμούς από νέες, πολύ συχνά απομακρυσμένες τοποθεσίες.
Η «αξία» των λογαριασμών έγκειται στα αντικείμενα που φέρουν οι χαρακτήρες τους οποίους οι παίκτες ενσαρκώνουν στο παιχνίδι (τα ψηφιακά avatar των ιδιοκτητών τους στον κόσμο του Guild Wars 2) που είναι συνδεδεμένοι με αυτούς, τα οποία μπορούν να πωληθούν αντί πραγματικού χρηματικού αντιτίμου σε online αγορές. Πάνω σε αυτή τη δραστηριότητα έχει στηθεί μία ολόκληρη «βιομηχανία», με «επαγγελματίες» παίκτες να ασχολούνται με τη συλλογή αντικειμένων και online «πλούτου», καθώς και την «ανάπτυξη» χαρακτήρων, με στόχο την πώλησή τους αντί πραγματικών χρημάτων σε παίκτες οι οποίοι θέλουν να ξεκινήσουν το παιχνίδι με αξιώσεις - «δυνατούς» χαρακτήρες και ισχυρό εξοπλισμό.