Μία σειρά αλλαγών στο design του Twitter, οι οποίες θα έχουν ως αποτέλεσμα η δημοφιλής υπηρεσία microblogging να αποκτήσει έναν πιο «πλούσιο», εμπλουτισμένο με περισσότερες εικόνες, χαρακτήρα, ανακοίνωσε στο «Today Show» ο Ντικ Κοστόλο, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Μία σειρά αλλαγών στο design του Twitter, οι οποίες θα έχουν ως αποτέλεσμα η δημοφιλής υπηρεσία microblogging να αποκτήσει έναν πιο «πλούσιο», εμπλουτισμένο με περισσότερες εικόνες, χαρακτήρα, ανακοίνωσε στο «Today Show» ο Ντικ Κοστόλο, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Κάποιες εικόνες σχετικά με το νέο design δίνουν την εντύπωση ενός σχεδιασμού που παραπέμπει αρκετά στο δημοφιλές Facebook ( http://m.static.newsvine.com/servista/imagesizer?file=technolog21B0837D7-4406-8E7A-FDE8-595E76454679.jpg&width=500 )
Οι χρήστες αποκτούν τη δυνατότητα τοποθέτησης μίας μεγάλης εικόνας - φόντου η οποία τοποθετείται πίσω από την «κύρια» εικόνα τους, ακριβώς όπως στα προφίλ του Facebook μετά την ανανέωση που έλαβε χώρα με την εμφάνιση του timeline. Η νέα αυτή εμφάνιση θα είναι διαθέσιμη σε κάθε πλατφόρμα από την οποία θα έχουν πρόσβαση οι χρήστες (συμπεριλαμβανομένων φυσικά Android και iOS), με την εταιρεία να κυκλοφορεί και νέα ειδική εφαρμογή για iPad (μπείτε εδώ http://blog.twitter.com/2012/09/expand-your-experience-new-twitter-for.html για περισσότερες πληροφορίες). Όπως αναφέρθηκε, η ανανέωση της εφαρμογής δεν είναι μόνο διακοσμητική, καθώς έχει επέλθει πλήρης ανακατασκευή, με σκοπό να παρέχεται μία εμπειρία αντίστοιχη των εφαρμογών για Android και iPhone, η οποία θα αντικατοπτρίζει το νέο χαρακτήρα του Twitter.
Η βασική σελίδα έχει αναπροσαρμοστεί για να προβάλλει περισσότερο εικόνες, με την εικόνα του προφίλ να τοποθετείται σε περίοπτη θέση, όπως και το photo stream, το οποίο θα είναι και διαθέσιμο μέσω εφαρμογών.
Η εμφάνιση των ανανεωμένων σελίδων έχει ξεκινήσει ήδη, και αν και προς το παρόν δίνεται η επιλογή (ακολουθώντας πάλι σε μεγάλο βαθμό το μοντέλο που ακολούθησε το Facebook με την εμφάνιση του timeline), μακροπρόθεσμα όλοι οι χρήστες θα πρέπει να μεταβούν στη νέα εμφάνιση, μία διαδικασία που αναμένεται να διαρκέσει μερικούς μήνες.
To ερώτημα το οποίο προκύπτει από τη συνολική αυτή ανανέωση είναι εάν τελικά το Twitter επιδιώκει να παραγκωνίσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, εξαιτίας του οποίου έγινε δημοφιλές, χάριν μίας νέας «εικόνας» η οποία θα το κάνει πιο άμεσα ανταγωνιστικό απέναντι στον «βασιλιά»των social media, το Facebook. Μέχρι τώρα οι δύο υπηρεσίες δεν θεωρούνταν ακριβώς ανταγωνιστικές μεταξύ τους, καθώς το ένα είναι εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης και το άλλο εργαλείο microblogging, οπότε και θα μπορούσε να θεωρηθεί πως, σε μεγάλο βαθμό, αλληλοσυμπληρώνονταν. Η ιδιαίτερη αυτή «σχέση» θα μπορούσε ωστόσο να συνεχιστεί, εάν το Facebook ληφθεί υπόψιν ως ο «χώρος» όπου ο χρήστης τοποθετεί το προφίλ που θέλει να παρουσιάζει στον κύκλο γνωριμιών του, με το Twitter να λειτουργεί ως ένας δίαυλος «άμεσης επικοινωνίας» με το ευρύτερο/ «δημόσιο» διαδικτυακό βίο.