Αναβαθμίσεις ετοιμάζουν οι ομάδες εν όψει του νυχτερινού GP στη Σιγκαπούρη, ενός από τους πιο θεαματικούς αγώνες του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1.
Αν και ο θεσμός φέτος μετράει ήδη 13 GP και οδεύει προς το 14ο ενώ υπολείπονται μόλις έξι για να πέσει η καρό σημαία, οι ομάδες δεν επαναπαύονται και συνεχίζουν την εξέλιξη των μονοθεσίων.
Για το νυχτερινό αγώνα στη Σιγκαπούρη η Mercedes αναμένεται να χρησιμοποιήσει νέες εξατμίσεις, αντίστοιχες με αυτές των Ferrari, McLaren και Sauber. Το νέο αυτό εξάρτημα δοκιμάστηκε με επιτυχία κατά την διάρκεια των δοκιμών νέων οδηγών στην πίστα του Μανί Κουρ την προηγούμενη εβδομάδα. Και οι δύο πιλότοι της ομάδας του Μπράκλεϊ, Σαμ Μπερντ και Μπρέντον Χάρτλεϊ συμπλήρωσαν χωρίς προβλήματα περισσότερα από 1.000 χλμ. στην Γαλλική πίστα.
Με από αυτό το τεστ η Mercedes αποφάσισε να δοκιμάσει τις νέες εξατμίσεις και στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Ετσι οι δύο W03 των Σουμάχερ και Ρόζμπεργκ θα φέρουν το νέο εξάρτημα που βελτιώνει αισθητά τη ροή του αέρα κάτω από το πάτωμα του μονοθεσίου ενώ παράλληλα προσφέρει καλύτερη πρόσφυση τόσο στις αργές στροφές (χαρακτηριστικό του σιρκουΐ στη Σιγκαπούρη), όσο και στη μείωση της φθοράς των πίσω ελαστικών. Αν τα αποτελέσματα από τις δοκιμές τις Παρασκευής αξιολογηθούν ως θετικά από την ομάδα, δεν αποκλείεται οι νέες εξατμίσεις να χρησιμοποιηθούν και στον αγώνα.
«Πιστεύω ότι θα είναι πολύ σημαντικό σε ό,τι αφορά στην πρόσφυση στα αργά σημεία. Οι εξατμίσεις αυτές είναι πιο αποτελεσματικές στις χαμηλές ταχύτητες παρά στις υψηλές και επιπλέον σου χαρίζουν περισσότερη ισορροπία που τυχόν να απαιτείται για τα πίσω ελαστικά», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Ρος Μπράουν.
Και η Lotus
Στο κυνήγι των αναβαθμίσεων μπήκε και η Lotus που βλέπει τον Κίμι Ραικόνεν να βρίσκεται σε τροχιά τίτλου αφού υπολείπεται 38 βαθμούς του πρωτοπόρου Αλόνσο. Ετσι ο ομάδα του Ενστοουν αποφάσισε να βοηθήσει το Φινλανδό στην προσπάθειά του εξελίσσοντας ακόμη περισσότερο την E20 ενόψει του GP στη Σιγκαπούρη.
Πιο συγκεκριμένα, στον νυχτερινό αγώνα η Ε20 θα φέρει νέα πίσω πτέρυγα και νέο πάτωμα, τα οποία, όπως υποστηρίζουν στελέχη της ομάδας, θα βοηθήσουν σημαντικά στην αύξηση της ταχύτητας του μονοθεσίου κατά την διάρκεια λειτουργίας του DRS.