Όταν ακούει κανείς συνήθως για ηλεκτροκίνητα οχήματα, του έρχονται στο μυαλό οικονομικά μεν, όχι και τόσο «συναρπαστικά» δε αυτοκίνητα, καθώς η έννοια έχει συνδεθεί με αντικείμενα όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κλπ. Ωστόσο, η βρετανική Ecotricity προκάλεσε αυτό το στερεότυπο μέσω του Nemesis.
Όταν ακούει κανείς συνήθως για ηλεκτροκίνητα οχήματα, του έρχονται στο μυαλό οικονομικά μεν, όχι και τόσο «συναρπαστικά» δε αυτοκίνητα, καθώς η έννοια έχει συνδεθεί με αντικείμενα όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κλπ. Ωστόσο, η βρετανική Ecotricity προκάλεσε αυτό το στερεότυπο μέσω του Nemesis: μία ιδιαίτερη Lotus Exige η οποία έχει υποστεί σειρά αλλαγών, που την καθιστούν, σύμφωνα με τα λεγόμενα των κατασκευαστών της, «απίστευτη: γρηγορότερη από μία V12 Ferrari, πάει από τα 0 στα 100 μίλια ανά ώρα μέσα σε 8,5 δευτερόλεπτα και με μέγιστη ταχύτητα 170 μιλίων (περίπου 270 χιλιομέτρων) ανά ώρα».
Το Nemesis είναι αποτέλεσμα της διετούς εργασίας μίας ομάδας μηχανικών του χώρου των σπορ αυτοκινήτων και, στα χέρια του 21χρονου Νικ Πόντινγκ,έσπασε χθες το ρεκόρ ταχύτητας της Μ. Βρετανίας για ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, φτάνοντας τη μέση ταχύτητα των 244 χιλιομέτρων ανά ώρα (το προηγούμενο ρεκόρ ήταν στα 220 χιλιόμετρα ανά ώρα) στο αεροδρόμιο Έλβινγκτον του Νορθ Γιόρκσαϊρ.
Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκε στον Ντον Γουέιλς, εγγονό του θρύλου των αγώνων αυτοκινήτου, Σερ Μάλκολμ Κάμπελ, ο οποίος είχε φτάσει τα 220 με μία Bluebird Electric το 2000. O Γουέιλς προσπάθησε ανεπιτυχώς να σπάσει το ίδιο του το ρεκόρ τον Αύγουστο του 2011.
Κατά τον Ντέιλ Βινς, ιδρυτή της Ecotricity, σκοπός του Nemesis είναι να προκαλέσει συζητήσεις και σκέψεις σχετικά με το πώς θα λειτουργεί ο κόσμος όταν τελειώσει το πετρέλαιο, δείχνοντας παράλληλα ότι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν «πράσινες» τεχνολογίες μπορούν να είναι «συναρπαστικά».
Στην «καρδιά» του Nemesis βρίσκονται ανεμοτουρμπίνες που έχουν αναπτυχθεί από την Ecotricity. Μεταξύ δύο φορτίσεων, το όχημα μπορεί να ταξιδέψει αποστάσεις περίπου 240 χιλιομέτρων, λίγο παραπάνω από τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα τα οποία κυκλοφορούν στη Βρετανία. Η επαναφόρτισή του διαρκεί 30 λεπτά. Όσον αφορά το ρεκόρ ταχύτητας, σύμφωνα με τη Motor Sports Association θα χρειαστεί πρώτα επικύρωσή του πριν την επίσημη καταχώρησή του, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει μερικές εβδομάδες.