Δεν φαίνεται να ανησυχεί η McLaren με το νέο πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων που παρουσιάστηκε αυτή τη φορά στο μονοθέσιο του Τζένσον Μπάτον.
Κατά την διάρκεια του GP της Ιαπωνίας ο Βρετανός πιλότος ανακοίνωσε στην ομάδα του από τον 19ο γύρο ότι έχει πρόβλημα με το κιβώριο ταχυτήτων και ειδικότερα στις αλλαγές.
Αν και ταλαιπωρήθηκε αρκετά, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση παρά το γεγονός ότι ανέφερε μέσω της ενδοεπικοινωνίας ότι προς τέλος του αγώνα έμοιαζε να μπαίνει η νεκρά και οι αλλαγές δεν γίνονταν ομαλά.
Ο επικεφαλής της ομάδας του Γουόκινγκ Μάρτιν Γουΐτμαρς αποκάλυψε ότι το πρόβλημα σχετίζονταν κατά πάσα πιθανότητα με την υπερθέρμανση ενός αισθητήρα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Αιτία για αυτό ήταν το πυρακτωμένο φρένο του πίσω δεξιού τροχού στο μονοθέσιο του Βρετανού κατά την διάρκεια του πρώτου πιτστόπ.
«Μετά το πρώτο πιστόπ είδατε μία φωτιά στο πίσω δεξί φρένο, επομένως ήταν πραγματικά πολύ ζεστό. Αυτό έδινε λάθος ενδείξεις σε κάποιους αισθητήρες στους πίσω τροχούς, επομένως μετά από το αυτό το πιστόπ, ξεκίνησε το πρόβλημα. Μετά το δεύτερο πιστόπ, πίστευα ότι θα έχουμε το ίδιο πρόβλημα, αλλά (σ.σ. Ο Μπάτον) δεν έπεσε σε κίνηση κατά το δεύτερο πιτστόπ και έτσι κατάφερε να κρυώσει.
Το πρόβλημα με το κιβώτιο αφορούσε την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων αλλά πιθανόν να είναι αποτέλεσμα των αισθητήρων που είχαν υπερθερμανθεί στο δεξί πίσω μέρος».
Όπoια και να είναι η αιτία, η McLaren ταλαιπωρείται εδώ και αρκετό καιρό με το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, χάνοντας σημαντικούς βαθμούς σε αυτή την κρίσιμη καμπή του προωταθλήματος.