Την πρώτη του νίκη στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα και επίσης πρώτη με την ομάδα της Citroen πέτυχε ο Μίκο Χίρβονεν στο ράλι Ιταλίας.
Ο Φινλανδός με αυτό τον τρόπο αποδεικνύει ότι η Γαλλική ομάδα μπορεί να του εμπιστευτεί την πρώτη θέση του χρόνου. Παράλληλα, «κλειδώνει» τη δεύτερη θέση στην φετινή παγκόσμια κατάταξη, έναν αγώνα πριν το τέλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Ο Χίρβονεν εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την εγκατάλειψη του Λεμπ την Παρασκευή. Οδηγώντας γρήγορα αλλά παράλληλα συνετά και προσεκτικά έχτισε μία σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους, την οποία διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα.
«Νιώθω πολύ όμορφα. Αυτός ήταν ο στόχος που είχαμε πριν τον αγώνα και επιτέλους όλα πήγαν καλά. Ημουν πέντε φορές δεύτερος εδώ και το να κερδίζω επιτέλους το ράλι με ευχαριστεί ιδιαίτερα«, δήλωσε ο Χίρβονεν μετά το τέλος του Ιταλικού ράλι.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ευγκένι Νόβικοφ, ισοφαρίζοντας παράλληλα την καλύτερη επίδοσή του στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ο νεαρός Ρώσος εκμεταλλεύτηκε τις εγκαταλείψεις των Λεμπ, Σόλμπεργκ, Λάτβαλα και τις ατυχίες του Οστμπεργκ για να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο βάθρο των νικητών. Παρά την εκρηκτικότητα του σε αυτόν τον αγώνα παρουσίασε μία εντελώς διαφορετική εικόνα, ενός δηλαδή πολύ προσεκτικού οδηγού που κυνηγούσε το αποτέλεσμα βπου ήθελε χωρίς να παίρνει ρίσκο.
Την χαρά του Χίρβονεν για την πρώτη του φετινή νίκη συμμερίζεται εν μέρει και ο Οτ Τανάκ καθώς στην Ιταλία ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του (στο WRC) στο πόντιουμ. Το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Εσθονό οδηγό της M-Sport. Η Βρετανική ομάδα φεύγει από την Σαρδηνία με την υψηλότερη συγκομιδή βαθμών καθώς δύο οδηγοί της βρέθηκαν στο βάθρο των νικητών.
Εκπληκτικός ήταν χθες και σήμερα ο Μαντς Οστμπεργκ, ο οποίος όχι μόνο «έκλεψε» την τέταρτη θέση από τον Οζιέ χθες, αλλά κατάφερε μέχρι το τέλος του αγώνα να χτίσει και σημαντική διαφορά από τον Γάλλο. Χθες ήταν πραγματικός σίφουνας κερδίζοντας τις τέσσερις από τις έξι ειδικές. Σήμερα συνέχισε στον ίδιο ρυθμό επικρατώντας την πρώτη από τις δύο ΕΔ.
Στην Σαρδηνία εντυπωσίασε και ο πεισματάρης Οζιέ, ο οποίος κατάφερε στα ίσια να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κρις Ατκινσον και να τερματίσει πέμπτος παρά το γεγονός ότι ο Skoda του στερείται ισχύς έναντι του Mini. Ο Αυστραλός προσπάθησε σήμερα να απαντήσει στον Γάλλο αλλά για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο έχασε ένα λεπτό στην πρώτη σημερινή ειδική.
Ο Αντρέας Μίκελσεν ολοκλήρωσε τον αγώνα έβδομος διατηρώντας την χθεσινή του θέση, όπως ακριβώς και ο Μάρτιν Πρόκοπ που τερμάτισε όγδοος.
Η Ford φεύγει από την Ιταλία με το χειρότερο δυνατό αποτέλεσμα καθώς και οι δυο οδηγοί εγκατέλειψαν. Μοναδική παρηγοριά ίσως οι τρεις βαθμοί του Σόλμπεργκ στο τέλος αφού κέρδισε την Power Stage.
Επόμενο ραντεβού ομάδων και οδηγών και τελευταίο φετινό είναι το Ράλι Ισπανίας στις 8-11 Νοεμβρίου.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]