Σε μία νέα εξέλιξη στον «πόλεμο» των υπηρεσιών χαρτών, η Nokia ετοιμάζεται να ενισχύσει το Here (Nokia Maps) με το Living Maps: ένα πρωτοποριακό χαρακτηριστικό το οποίο χρησιμοποιεί ανώνυμα GPS δεδομένα και στοιχεία σχετικά με την κινητικότητα χρηστών smartphones, καθώς και πληροφορίες από τα συστήματα sat - nav της εταιρείας, για να «κωδικοποιεί» χρωματικά περιοχές ανάλογα με την κίνησή τους και τις απαιτήσεις του χρήστη.
Σε μία νέα εξέλιξη στον «πόλεμο» των υπηρεσιών χαρτών, η Nokia ετοιμάζεται να ενισχύσει το Here (Nokia Maps) με το Living Maps: ένα πρωτοποριακό χαρακτηριστικό το οποίο χρησιμοποιεί ανώνυμα GPS δεδομένα και στοιχεία σχετικά με την κινητικότητα χρηστών smartphones, καθώς και πληροφορίες από τα συστήματα sat - nav της εταιρείας, για να «κωδικοποιεί» χρωματικά περιοχές ανάλογα με την κίνησή τους και τις απαιτήσεις του χρήστη.
Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του Living Maps, ο χρήστης μπορεί να δει την κινητικότητα του κόσμου όσον αφορά συγκεκριμένες δραστηριότητες: για παράδειγμα, μπορεί να δει ποια κλαμπ έχουν τον περισσότερο κόσμο. Το Living Maps «ψάχνει» για σχετικές αναζητήσεις, check-ins και tweets, και στη συνέχεια συνδυάζει τα στοιχεία που έχουν προκύψει με τις πιο «συμβατικές» χαρτογραφικές του ιδιότητες, δείχνοντάς στο χρήστη σε ποια, λ.χ εστιατόρια υπάρχει η μεγαλύτερη δραστηριότητα και προσέλευση.
Αντίστοιχα, η Nokia περνάει στην «επίθεση» εναντίον της Google και του Street View παρουσιάζοντας το δικό της «στόλο οχημάτων. Όπως και τα οχήματα του Street View της Google, τα «True cars» είναι εξοπλισμένα με μία ποικιλία αισθητήρων που συγκεντρώνουν πληροφορίες σχετικά με τους δρόμους στους οποίους κινούνται. Το πρωτοποριακό στοιχείο των «True» είναι το Lidar: ένας περιστρεφόμενος αισθητήρας λέηζερ που συλλέγει 1.3 εκατομμύρια «σημεία» ψηφιακών δεδομένων ανά δευτερόλεπτο της διαδρομής του οχήματος, επιτρέποντας λεπτομερέστατη τρισδιάστατη χαρτογράφηση των περιοχών στις οποίες τα αυτοκίνητα κινούνται. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι η παροχή μίας ολοκληρωμένης ψηφιακής εκδοχής του πλανήτη - μία πλήρης αναπαράσταση, με γραφικά που έχουν παραχθεί από υπολογιστή. Επί της παρούσης λειτουργούν 45 True cars με Lidar σε ΗΠΑ και δυτική Ευρώπη (ο συνολικός στόλος των οχημάτων συλλογής δεδομένων της εταιρείας έχει 300 αυτοκίνητα), αλλά αναμένεται να αυξηθούν στα 200 μέσα στο επόμενο έτος. Επίσης, η εταιρεία αναπτύσσει το Natural Guidance, για την παροχή πιο λεπτομερών ηχητικών οδηγιών (αντί για «σε εκατό μέτρα στρίψτε δεξιά», ο χρήστης θα ακούει, για παράδειγμα, «στρίψτε δεξιά μετά την εκκλησία).
Η Google πειραματίζεται και αυτή με τη σειρά της με τεχνολογία Lidar, για να ενισχύσει τον «κυρίαρχο» του χώρου, Google Maps, ενώ κινητικότητα παρατηρείται και στο «στρατόπεδο» της TomTom. Παρόλα αυτά, ο άλλος μεγάλος «παίκτης», η Apple, δέχτηκε άλλο ένα σημαντικό πλήγμα στο γόητρό της, καθώς το Apple Maps φαίνεται να συνεχίζει να παρουσιάζει προβλήματα: η αστυνομία της Μιλντούρα, στην Αυστραλία, προειδοποίησε όσους επιθυμούν να επισκεφτούν τη συγκεκριμένη πόλη (των 30.000 κατοίκων) να μην χρησιμοποιούν την υπηρεσία της Apple, καθώς, οι οδηγίες που παρέχονται είναι ανακριβείς.
Όπως έχει αναφερθεί, κάποιοι επίδοξοι επισκέπτες κατέληξαν χαμένοι, εκτιθέμενοι σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες: ένας άνδρας χάθηκε για 24 ώρες, σε θερμοκρασίες που άγγιζαν τους 46 βαθμούς, καθώς, ακολουθώντας τις οδηγίες του Apple Maps, έψαχνε την πόλη τουλάχιστον σε απόσταση 70 χιλιομέτρων από εκεί όπου πραγματικά βρίσκεται και αποκλείστηκε σε σημείο από όπου το όχημά του δεν μπορούσε να φύγει λόγω της άμμου. Αλλα τρία άτομα χρειάστηκε να διασωθούν αφού χάθηκαν, καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες και η έλλειψη νερού σε εκείνες τις περιοχές μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία των οδηγών. Αξίζει να σημειωθεί πως, τόσο το Google Maps όσο και το Here της Nokia, δείχνουν την πόλη στο σωστό σημείο.