Καθώς οι ψηφιακές συσκευές fitness κερδίζουν συνέχεια έδαφος, η Nike φιλοδοξεί να βγει πρώτη στην «κούρσα»: Η διάσημη εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία του προγράμματος Nike+Accelerator, σε συνεργασία με την TechStars.
Καθώς οι ψηφιακές συσκευές fitness κερδίζουν συνέχεια έδαφος, η Nike φιλοδοξεί να βγει πρώτη στην «κούρσα»: Η διάσημη εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία του προγράμματος Nike+Accelerator, σε συνεργασία με την TechStars.
Στο πλαίσιο του προγράμματος, 10 startup εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία Nike+, για αθλητικά προϊόντα, θα αναλάβουν να πάνε «ένα βήμα παραπέρα», αξιοποιώντας ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες που παρέχονται από τα προϊόντα της εταιρείας.
Το πρόγραμμα θα διαρκέσει τρεις μήνες. Οι developers θα δουλέψουν πάνω σε προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με την «πλατφόρμα» της Nike, αποσκοπώντας στην ανάπτυξη νέων εφαρμογών και gadgets που ενδεχομένως να εμφανιστούν στις αγορές στο μέλλον. Ο μεγάλοι κερδισμένοι της όλης υπόθεσης θα είναι αυτοί που είναι ήδη χρήστες προϊόντων της εταιρείας, όπως το Nike+FuelBand, καθώς ενδεχομένως να δουν νέες εφαρμογές και χρήσεις των συσκευών τους.
Το Nike+ FuelBand αποτελεί μία από τις «ναυαρχίδες» του Nike+. Πρόκειται για ένα αξελερόμετρο που φοριέται στον καρπό και «μεταφράζει» τις δραστηριότητες του χρήστη σε «πόντους», για να μπορεί να μετρά την κινητικότητα και την κατανάλωση ενέργειάς του. Μπορεί να συγχρονιστεί μέσω USB ή Bluetooth με υπολογιστή ή smartphone, για να προβάλλονται διαγράμματα τα οποία δίνουν στον χρήστη μία ολοκληρωμένη εικόνα της καθημερινής του άσκησης, βοηθώντας στη βελτίωση της φυσικής του κατάστασης. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να θέτει στόχους στο site της Nike, και στη συνέχεια να «ανεβάζει» εκεί τους πόντους του, για να βλέπει εάν και πότε επιτυγχάνει τους στόχους του.
Το πρόγραμμα θα λάβει χώρα στο Πόρτλαντ του Όρεγκον, θα ξεκινήσει το Μάρτιο και θα διαρκέσει ως τον Ιούνιο, με τη Nike να παρέχει εγκαταστάσεις και εξοπλισμό. Κάθε εταιρεία θα λάβει 20.000 δολάρια και πρόσβαση σε ΑΡΙ και SDK του Nike+, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας με ειδικούς από τη Nike και τη Σίλικον Βάλεϊ.
Το πρόγραμμα χαρακτηρίζεται ως «επιταχυντής», καθώς έχει ως στόχο να φτάσουν τα νέα προϊόντα στα χέρια των καταναλωτών πολύ πιο γρήγορα. Ο Μάικλ Γκάρτενμπεργκ, αναλυτής της Gartner, μιλώντας στο Wired, χαρακτηρίζει το Nike+ ως ένα εκκολαπτόμενο «iOS για το fitness», όπου συσκευές, αθλητικά παπούτσια, ακόμη και είδη ρουχισμού, συνδέονται με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Σε παρεμφερείς ενέργειες (ανοίγματα ΑΡΙ με σκοπό την ανάπτυξη εφαρμογών) προβαίνουν και ανταγωνίστριες εταιρείες, όπως η Fitbit, η Withings και η Wahoo.