Πολιτική
Τρίτη, 08 Φεβρουαρίου 2011 14:50

Νέες στάσεις εργασίας την Τετάρτη σε μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ, ΗΣΑΠ

Όλη την εβδομάδα συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, κατά του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Όλη την εβδομάδα συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Ετσι, την Τετάρτη σε στάσεις εργασίας προχωρούν οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό (από τις 11:00 έως τις 15:00), ενώ πεντάωρη στάση, από τις 11 το πρωί, θα πραγματοποιήσουν και οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ. Χειρόφρενο θα τραβήξουν και τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ από τις 11 το πρωί έως τις 15:30 το απόγευμα, κάτι που θα επαναλάβουν και την Παρασκευή.

Και οι εργαζόμενοι στο Μετρό αποφάσισαν στη διάρκεια της Γενικής τους Συνέλευσης να πραγματοποιήσουν αύριο 4ωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί.

Όπως έγινε γνωστό, στη διάρκεια της σημερινής στάσης εργασίας, οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ, μαζί με άλλους συναδέλφους τους από το χώρο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, θα πάρουν μέρος στη διαδήλωση και την πορεία που διοργανώνουν στο κέντρο της Αθήνας οι γιατροί.

Εν τω μεταξύ, το μεσημέρι, στα κεντρικά γραφεία της ΑΜΕΛ, (Αττικό Μετρό Εταιρία Λειτουργίας), στην οδό Κηφισού, στο ύψος των Σεπολίων, ομάδα περίπου 50 ατόμων, από το Μετρό, τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και το Τραμ, άρχισαν να συγκεντρώνονται έξω από το κτήριο, φωνάζοντας διάφορα συνθήματα. Μετά από λίγη ώρα ανέβηκαν στο γραφείο του προέδρου της εταιρςίας κ. Μιχαλόπουλου, ο οποίος όμως απουσίαζε, και «έχτισαν» την πόρτα του γραφείου του κάνοντας μια ιδιοκατασκευή, με γύψο, τούβλα και άλλα υλικά.

Οι εργαζόμενοι, όπως τόνισαν, με την κίνησή τους αυτή θέλησαν να γνωστοποιήσουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο, αλλά και στις απειλές, που όπως διατείνονται, εκτοξεύονται από την πλευρά της διοίκησης προς τους υπαλλήλους, σχετικά με τη συμμετοχή τους σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

Την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου στο σύνολό του, οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες δηλώνουν ότι θα κατέλθουν σε 24ωρη απεργία, καθώς όπως διατείνονται, ο αλλαγές που κάνει το αρμόδιο υπουργείο στο επίμαχο νομοσχέδιο, δεν είναι ουσιαστικές και συνεχίζουν να χαρακτηρίζουν ως «κόκκινη γραμμή» τις αλλαγές στο θέμα των συλλογικών συμβάσεων.