Αδιαφιλονίκητη «βασίλισσα» των μέσων παραμένει η τηλεόραση, όπως προκύπτει από έρευνα της Deloitte, που αποτυπώνει τις προτιμήσεις παρακολούθησης ΜΜΕ στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αδιαφιλονίκητη «βασίλισσα» των μέσων παραμένει η τηλεόραση, όπως προκύπτει από έρευνα της Deloitte, που αποτυπώνει τις προτιμήσεις παρακολούθησης ΜΜΕ στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η δημοσκόπηση, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 2.000 καταναλωτές από 14 έως 75 ετών στις ΗΠΑ, φέρνει επίσης στο φως σημαντικές τάσεις στο χώρο των media, όπως η δραματική αύξηση στη χρήση των smartphones, η σταθερή δημοτικότητα των έντυπων περιοδικών και την ανάδυση του αποκαλούμενου “cloud computing” ως πιθανής λύσης αποθήκευσης και πρόσβασης σε υπηρεσίες διασκέδασης.
Πιο αναλυτικά, η οικιακή τηλεόραση παραμένει η πιο συνήθης μέθοδος παρακολούθησης αγαπημένων προγραμμάτων, ενισχύοντας την άποψη ότι η παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση εξακολουθεί να αποτελεί βιώσιμο μοντέλο. Η συντριπτική πλειονότητα των Αμερικάνων (86%) δηλώνει μάλιστα ότι η τηλεοπτική διαφήμιση συνεχίζει να διαδραματίζει το σημαντικότερο ρόλο στις αγοραστικές του αποφάσεις.
Η συνολική τηλεοπτική εμπειρία φαίνεται επίσης πως ενισχύεται από τα κανάλια του Ιντερνέτ, της κινητής τηλεφωνίας και της κοινωνικής δικτύωσης, ενώ τα τρία τέταρτα των Αμερικανών κάνουν και άλλες δραστηριότητες όταν παρακολουθούν τηλεόραση.
Συγκεκριμένα, το 42% των ερωτώμενων είναι συνδεδεμένο στο Ιντερνέτ, το 29% μιλάει στο τηλέφωνο ή σε κινητή συσκευή και το 26% στέλνει γραπτά μηνύματα ή instant messages.
Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζουν την ίδια ώρα τα smartphones. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 33% των αμερικανικών νοικοκυριών διαθέτει κάποιο smartphone, ποσοστό σημαντικά ενισχυμένο σε σχέση με το 11% πριν από τρία χρόνια.
Η αύξηση της διείσδυσης των smartphones στην αγορά των ΗΠΑ, αλλάζει ραγδαία την καταναλωτική συμπεριφορά, με το 56% των ατόμων που έχει και laptop και smartphone να υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί το smartphone ως αντικατάσταση του laptop όταν βρίσκεται μακριά από το σπίτι.
Σύμφωνα επίσης με την έρευνα, η πλειονότητα των Αμερικανών διαθέτει κάποια συσκευή που της επιτρέπει να έχει εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, το 85% των καταναλωτών έχει έναν υπολογιστή τύπου desktop, 68% laptop/netbook και 41% έχει πρόσβαση στο ιντερνέτ μέσω κινητού τηλεφώνου.
Η υιοθέτηση ωστόσο περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή καθυστερεί περισσότερο από όσο αναμενόταν, αφού σύμφωνα με την έρευνα, από το 2007 ένα σταθερό ποσοστό της τάξης του 70% δηλώνει ότι του αρέσει να διαβάζει περιοδικά, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει ότι μπορεί να βρει τις περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Ανοδικές τάσεις παρουσιάζει στις ΗΠΑ και τo cloud computing, με την αύξηση της διείσδυσης του ιντερνέτ, της ευρυζωνικότητας και των smartphones καθίσταται, πλέον, μια ρεαλιστική επιλογή για μαζική χρήση από τους απλούς πολίτες.