Αύξηση της κερδοφορίας του σχεδόν κατά το ένα τρίτο, στα 851 εκατ. στερλίνες, εμφάνισε το 2010 ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο WPP, χάρη στην ανάκαμψη της αμερικανικής διαφήμισης το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς.
Αύξηση της κερδοφορίας του σχεδόν κατά το ένα τρίτο, στα 851 εκατ. στερλίνες, εμφάνισε το 2010 ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο WPP, χάρη στην ανάκαμψη της αμερικανικής διαφήμισης το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς.
Τα ετήσια έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 5,3%, ενώ -εξαιρουμένης της επίπτωσης των εξαγορών- σημείωσαν άνοδο 8,5% το τέταρτο τρίμηνο.
Τα αποτελέσματα ήταν ελαφρώς καλύτερα των εκτιμήσεων και έρχονται σε αντιστοιχία με τα επίσης θετικά μεγέθη που ανακοίνωσαν οι ανταγωνίστριες εταιρείες Omnicom και Publicis, από τις ΗΠΑ και τη Γαλλία αντίστοιχα.
Η WPP αναμένει αύξηση των εσόδων της φέτος κατά 5%, ενώ ανακοίνωσε πως αυξάνει το μέρισμα κατά 15%.