Πολιτική
Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011 14:36

Γ. Νικητιάδης: Ζητούμενο η ανάπτυξη του yachting

Η ενίσχυση του θαλάσσιου τουρισμού μέσα από την στήριξη και την ανάπτυξη του yachting στην Ελλάδα, ήταν το αντικείμενο ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό την προεδρεία του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Γ. Νικητιάδη και με τη συμμετοχή 15 εκπροσώπων από εννέα επαγγελματικούς φορείς του κλάδου και του τουρισμού.

Η ενίσχυση του θαλάσσιου τουρισμού μέσα από την στήριξη και την ανάπτυξη του yachting στην Ελλάδα, ήταν το αντικείμενο ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό την προεδρεία του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Γ. Νικητιάδη και με τη συμμετοχή 15 εκπροσώπων από εννέα επαγγελματικούς φορείς του κλάδου και του τουρισμού.

Στη συνάντηση οι εκπρόσωποι των φορέων διατύπωσαν τις θέσεις τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος, τις δυνατότητες και τις προοπτικές που υπάρχουν για την περαιτέρω ανάπτυξη του yachting και ζήτησαν την παρέμβαση του υπουργείου για την αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων.

Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού επεσήμανε ότι το yachting είναι ένας σημαντικός τομέας στον τουρισμό με έντονα ποιοτικά στοιχεία που συμβάλλει στην αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, στην ανάδειξη περιοχών της χώρας, στην ενίσχυση τοπικών οικονομιών και γενικότερα της εθνικής οικονομίας.

«Το yachting, στο πλαίσιο ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού αποτελεί σημαντικό πυλώνα και αναπτυξιακό στόχο», τόνισε ο κ. Νικητιάδης. «Η ανάπτυξή του, εντάσσεται στο στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού τουρισμού και η επίλυση προβλημάτων αποτελεί μία από τις άμεσες προτεραιότητες», πρόσθεσε.

Για το σκοπό αυτό ζήτησε από τους εκπροσώπους των φορέων να υποβάλουν άμεσα προτάσεις και δεσμεύτηκε ότι στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του θα προωθήσει θέματα που αφορούν στο yachting με παρεμβάσεις του σε συναρμόδια υπουργεία.

Στη συνάντηση ιδιαίτερη αναφορά έγινε σε ζητήματα που αφορούν στην τουριστική προβολή του yachting και σε στοχευμένη διαφήμιση που θα πρέπει να γίνει σε παραδοσιακές αγορές, όπως στις ΗΠΑ, στη Σκανδιναβία και στη Γερμανία αλλά και σε νέες αγορές, όπως στη Λατινική Αμερική, στη Κίνα και στις Ινδίες.