Εντατικούς ελέγχους για την εξασφάλιση της καλής λειτουργίας της αγοράς και τον εντοπισμό τυχόν παραβάσεων που αφορούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, διενεργεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Εντατικούς ελέγχους για την εξασφάλιση της καλής λειτουργίας της αγοράς και τον εντοπισμό τυχόν παραβάσεων των διατάξεων που αφορούν την προστασία του καταναλωτή ή αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, διενεργεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ΓΓΚ).
Όπως επισήμανε σε δηλώσεις του ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Δημήτρης Σπυράκος, τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα ελέγχων δείχνουν αρκετές παραβάσεις με ανακριβείς και παραπλανητικές ενδείξεις σε πινακίδες κρεάτων, ψαριών, οπωρολαχανικών, ξηρών καρπών, καθώς και σε καταστήματα εστίασης.
Ενδεικτικά, έχει διαπιστωθεί η παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς την τιμή, τη χώρα προέλευσης και το είδος του προϊόντος και έχουν παρατηρηθεί επίσης συχνές αλλαγές ενδείξεων σε πινακίδες και «ψιλά γράμματα» στα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, που δυσχεραίνουν τη δυνατότητα ενημέρωσης του καταναλωτή.
Στις περιπτώσεις που διαπιστώθηκαν παραβάσεις, οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν συντάξει τις απαραίτητες εκθέσεις και έχουν κινηθεί οι σχετικές διαδικασίες για την επιβολή των ανάλογων προστίμων.
Στο πλαίσιο παράλληλα της προστασίας της υγείας και της ασφάλειας των καταναλωτών η Γ.Γ. Καταναλωτή απέστειλε εγκύκλιό της σε όλες τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εμπορίου της χώρας για εντατικοποίηση των ελέγχων σε θέματα ποιότητας των προϊόντων, που έχουν αυξημένη ζήτηση κατά την περίοδο του Πάσχα, όπως κεριά και λαμπάδες, οινοπνευματώδη ποτά και καύσιμα.