Στα ύψη εκτινάχθηκε ο όγκος επισκέψεων σε διαδικτυακούς τόπους, λόγω της είδησης του θανάτου του Οσάμα Μπιν Λάντεν.
Στα ύψη εκτινάχθηκε ο όγκος επισκέψεων σε διαδικτυακούς τόπους, λόγω της είδησης του θανάτου του Οσάμα Μπιν Λάντεν.
Από το Twitter, όπως ανακοίνωσαν οι άνθρωποι του κοινωνικού δικτύου, στέλνονταν κατά μέσω όρο τουλάχιστον 4.000 μηνύματα το δευτερόλεπτο με θέμα τη συγκεκριμένη είδηση. Ο αριθμός αυτός είναι σχεδόν ταυτόσημος με τα 4.064 μηνύματα/δευτερόλεπτο, που στάλθηκαν στη διάρκεια του τελικού του πρωταθλήματος αμερικάνικου ποδοσφαίρου (Super Bowl). Πάντως, το φετινό ρεκόρ στο Twitter διατηρεί η είδηση του σεισμού και του τσουνάμι στην Ιαπωνία, με αφορμή την οποία στάλθηκαν περίπου 6.939 μηνύματα Twitter/δευτερόλεπτο.
Ο θάνατος του Σαουδάραβα τρομοκράτη, εκτόξευσε και τον αριθμό αιτημάτων εύρεσης όρων ή φράσεων στις διάφορες μηχανές αναζήτησης. Στην πλέον δημοφιλή όλων, την Google, η φράση «osama bin landen dead» (μετάφραση: νεκρός ο οσάμα μπιν λάντεν) χρίστηκε αυτομάτως ως «ηφαιστειακή», που είναι και ο υψηλότερος βαθμός δημοφιλίας μιας αναζήτησης.
Οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, βέβαια, ήταν εκείνες που είχαν την τιμητική τους. Σύμφωνα με την υπηρεσία παροχής μεταφοράς περιεχομένου Akamai, που εξυπηρετεί περίπου το 20% των site παγκοσμίως, παρατηρήθηκε αύξηση 4,1 εκατομμυρίων αναγνώσεων σελίδων το δευτερόλεπτο. Παρόλα αυτά, το γεγονός δεν κατάφερε να μπει στη λίστα με τις 10 συνολικά πιο δημοφιλείς ειδήσεις στην ιστορία του Διαδικτύου, αναφέρει πάντα η Akamai.
Στις ΗΠΑ τεράστιο ήταν και το ενδιαφέρον για τις έντυπες εκδόσεις των εφημερίδων. Οι New York Times προκειμένου να καλύψουν τις απαιτήσεις αναγνωστικού κοινού αύξησαν το τιράζ τους κατά 165.000 φύλλα, ενώ 35.000 φύλλα περισσότερα τύπωσε και η Washington Post.