Αθλητικά
Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011 10:59

Ράλι Ακρόπολις 2011 - Πρώτη Ειδική διαδρομή: Ο Petter από τα παλιά

Οι συζητήσεις που είχε χθες μετά το shakedown ο Petter Solberg με τον αρχιμηχανικό της ομάδας του για τη στρατηγική που θα ακολουθεί φαίνεται ότι απέδωσαν.

Οι συζητήσεις που είχε χθες μετά το shakedown ο Petter Solberg με τον αρχιμηχανικό της ομάδας του για τη στρατηγική που θα ακολουθεί φαίνεται ότι απέδωσαν. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος πρωταθλητής και νικητής του Ακρόπολις (2003) ξεκίνησε με το... δεξί τον εθνικό αγώνα καθώς επικράτησε στην πρωτη ΕΔ (Θήβα1) σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο (16:39.9).

Τα ελληνκά εδάφη φαίνεται ότι ταιριάζουν στη νοοτροπία του Solberg που στη χώρα μας τουλάχιστον διαθέτει αρκετούς φίλους.

Πίσω από το Νορβηγό οδηγό, μόλις 0,5 δευτερόλεπτα (16:40,4), τερμάτισε ο Jari-Matt-Latvala με το Ford Fiesta RS WRC. Ο Φινλανδός οδηγός, όπως αποκάλυψε στο naftemporki.gr ψάχνει την πρώτη του φετινή νίκη εδώ στην Ελλάδα και θα προσπαθήσει, οδηγώντας συγκεντρωμένα, να το καταφέρει.

Στην τρίτη θέση της ΕΔ Θήβα 1, μετά από 23,6 χλμ., ανέβηκε ο Ρώσος Evgeny Novikov με συνοδηγό τον Γάλλο Denis Giraudet και το Ford Fiesta RS WRC της ομάδας M-Sport Stobart Ford World Rally Team με διαφορά 5,3 δευτερολέτων από τον πρώτο Solberg (16:45,2).

Πίσω του ήταν ένα ακόμη αυτοκίνητο της ομάδας M-Sport Stobart Ford World Rally Team με οδηγό τον Matthew Wilson (16:46.1). Ο νεαρός 24χρονος Βρετανός, αποδεικνύει έμπρακτα γιατί δηλώνει φανατικός του Ράλι Ακρόπολις και ακολουθεί πιστά την πορεία που έχει χαράξει η ομάδα, το πλασάρισμα δηλαδή στις πρώτες θέσεις.

Την πρώτη πεντάδα ολοκληρώνει ο νικητής του Ακρόπολις 2009, Mikko Hirvonen (Ford Fiesta RS WRC) με χρόνο 16:46,3. Ο Φινλανδός, αν και γνωρίζει πως το Ακρόπολις είναι σκληρός αγώνας θα παλαίψει, όπως είπε στο naftemporiki.gr, για τη δεύτερη φετινή του νίκη. Εντούτοις, ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία του καθώς χτύπησε ένα τοιχίο προς το τέλος του ΕΔ, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να έχει κάποιο πρόβλημα.

Η εργοστασιακή ομάδα της Citroen με τις DS3, σημείωσε αρχικά τον έκτο καλύτερο χρόνο στην πρώτη ΕΔ του αγώνα με τον Σεμπαστιέν Οζιέρ να είναι ταχύτερος του ομοεθνή του Σεμπαστέν Λεμπ. Ο νεαρός Γάλλος απέχει 6,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή (16:46,6) με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να έχει πέσει χαμηλά, μόλις στην όγδοη θέση με χρόνο (16:50,1). Απόδοση που δικαιολογείται καθώς η μοίρα των πρώτων πληρωμάτων που ξεκινούν μία ειδική είναι αυτή αφού την «ανοίγουν» για τους υπόλοιπους που θα περάσουν.

Μεταξύ των δύο Γαλλικών πληρωμάτων, τον έβδομο δηλαδή καλύτερο χρόνο της ΕΔ σημείωσε ο Νορβηγός Mads Ostberg με συνοδηγό τον Σουηδό Jonas Andersson και ένα ακόμη αυτοκίνητο της M-Sport Stobart Ford World Rally Team (16:47,4).

Τον ένατο καλύτερο χρόνο (16:57) πέτυχε ο Νορβηγός Henning Solberg με συνοδηγό τον Αυστριακό Llka Minor (της M-Sport Stobart Ford World Rally Team), ο οποίος κατά την διάρκεια τόσο των αναγνωρίσεων όσο και του Shakedown δήλωσε ενθουσιασμένος με τον αγώνα.

Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει τον Αργεντίνικο δίδυμο των Villagra – Perez Companc με Ford Fiesta RS WRC της Munchis Ford World Rally Team. Χαρακτηριστικό σημείο είναι ότι ο Perez Companc αντικατέστησε τον Jose Diaz, μόνιμο συνοδηγό του Villagra λόγω επαγγελματικών υποχρέωσεων που είχε στην χώρα του.

Πρώτος Ελληνας στην γενική κατάταξη είναι ο Λάμπρος Αθανάσουλας με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο και το Ford Fiesta RS WRC της Team Greece, οι οποίοι σημείωσαν τον 13ο καλύτερο χρόνο στην πρώτη ΕΔ (17:12,5).

Ραντεβού στην επόμενη, δεύτρη Ειδική δδιαδρομή του αγώνα, την Ελάτεια μήκους 39,1 χλμ που είναι και η μεγαλύτερη ου αγώνα.

Κ.Φ.