Ο Petter Solberg σημείωσε το δύο στα δύο αφού κατάφερε να κερδίσει και τη δεύτερη Ειδική Διαδρομή, Ελάτεια, η οποία είναι η μεγαλύτερη του αγώνα (39,10 χλμ.).
Ο Petter Solberg σημείωσε το δύο στα δύο, αφού κατάφερε να κερδίσει και τη δεύτερη Ειδική Διαδρομή, Ελάτεια, η οποία είναι η μεγαλύτερη του αγώνα (39,10 χλμ.).
Ο Νορβηγός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής με την «ιδιωτική» Citroen DS 3 WRC σημείωσε έναν καταπληκτικό χρόνο στην Ελάτεια (44:22,5) αφήνοντας πολύ πίσω τους υπόλοιπους. Ο ίδιος δήλωσε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα καθώς, όπως είπε όλα πήγαν καλά. Τα μέχρι στιγμής πάντως αποτελέσματα του έχουν δώσει έναν αέρα 20,3 δευτερολέπτων από το δεύτερο πλήρωμα.
Πίσω κατά πολύ (+19,8 δευτερόλεπτα) στην Ελάτεια ήταν ο Φινλανδός Jari-Matti Latvala, ο οποίος όπως δήλωσε δε την θυμόταν καθόλου, καθώς η τελευταία φορά που την είχε κάνει ήταν το 2003. Τόνισε επίσης ότι δεν είχε καθόλου καλές σημειώσεις και δε μπόρεσε να βρει το ρυθμό του. Εντούτοις, ο 26χρονος οδηγός βρίσκεται μέχρι στιγμής και στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
Μόλις τρία δέκατα (28:02,7) πίσω από τον Latvala ήταν ο έτερος οδηγός της Ford Abu Dhadi και επίσης Φινλανδός Mikko Hirvonen, ο οποίος θεωρεί πως όλα βαίνουν καλώς.
Τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Sebastien Loeb (28:04,5) που δεν φάνηκε καθόλου ευχαριστημένος από τη μέχρι στιγμής απόδοσή του. «Έχασα εντελώς το ρυθμό μου 5 χλμ. πριν από το τέλος. Έχουμε πρόβλημα, δεν έχω καθόλου πληροφόρηση από την οθόνη του αυτοκινήτου για τη σχέση στο κιβώτιο και τις σ.α.λ.», δήλωσε ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε και από κλαταρισμένο ελαστικό.
Πέμπτος τόσο στην ΕΔ όσο και στην κατάταξη είναι ο έτερος Γάλλος πιλότος της Citroen, Sebastien Ogier με χρόνο 28:10.1. Η απόστασή του βέβαια από την κορυφή είναι μεγάλη (34,2 δευτερόλεπτα), αλλά ο αγώνας βρίσκεται ακόμη στην αρχή του. Ο Γάλλος οδηγός στάθηκε βέβαια και άτυχος καθώς έχασε χρόνο από ένα κλαταρισμένο ελαστικό.
Μία θέση καλύτερα από την προηγούμενη ΕΔ πήγε ο Νορβηγός Mads Ostberg με Ford Fiesta RS WRC της ομάδας M-Sport Stobart Ford World Rally Team (28:17,12), γεγονός που του χαρίζει την έκτη θέση και στη γενική κατάταξη. Ο ίδιος πάντως δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος μετά το τέλος της ΕΔ δηλώνοντας : «Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολα. Τα λάστιχα έχουν υπερθερμανθεί, και δεν έχω εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Νιώθω σαν επιβάτης! Μάλιστα, κάναμε και ένα τετ-α-κε. Δεν είναι και το ιδανικό ξεκίνημα για μένα».
O Henning Solberg ήταν ταχύτερος στην δεύτερη ΕΔ σημειώνοντας τον έβδομο καλύτερο χρόνο (28:21,1), αν και στη γενική βρίσκεται στην όγδοη θέση.
Ο Matthew Wilson (Ford Fiesta RS WRC - M-Sport Stobart Ford World Rally Team) έμεινε λίγο πίσω σε αυτή την ΕΔ αφού είχε ένα τετ-α-κε και έχασε χρόνο. Τερμάτισε τελικά όγδοος (28:3,1)και βρίσκεται μέχρι στιγμής στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Εσθονός Ott Tanak (Ford Fiesta S2000) σημείωσε τον ένατο καλύτερο χρόνο ΕΔ (28:34), βρίσκεται στην αντίστοιχη θέση της γενικής κατάταξης και προηγείται στην κατηγορία SWRC.
Την πρώτη δεκάδα (τόσο στην ΕΔ όσο και στην κατάταξη) ολοκληρώνει ο Kimmi Raikonen (Citroen DS 3 WRC – ICE 1 Racing) που ταλαιπωρήθηκε από το σύστημα διεύθυνσης καθώς όπως είπε κάπου πρέπει να χτύπησε το αυτοκίνητο.
Τον καλύτερο «Ελληνικό» χρόνο πέτυχαν ο Ψύλλος-Κοντός (31:28) με Mitsubishi Lancer EVO X, όντας 25οι.
Στην απαιτητική και δύσκολη Ελάτεια υπήρξαν ήδη τα πρώτα «θύματα». Οι Αθανάσουλας-Ζακχαίος (Ford Fiesta RS WRC) σταμάτησαν στο 24ο χλμ. από σπασμένο εμπρός ψαλίδι. Την ίδια βλάβη είχε και ο Ρώσος Evgeny Novikov (Ford Fiesta RS WRC), αν και ξεκίνησε αρκετά δυναμικά.
Το επόμενο ραντεβού είναι στο Ελευθεροχώρι, μία ΕΔ που φοβούνται οι περισσότεροι οδηγοί.
Κ.Φ.