Αθλητικά
Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011 18:55

Ράλι Ακρόπολις 2011 - Πέμπτη Ειδική διαδρομή: Νίκη για Ogier

Το νικηφόρο σερί του Petter Solberg «έσπασε» ο Sebastien Ogier με την εργοστασιακή DS3 WRC. Ο νεαρός Γάλλος πρώτευσε στην πέμπτη ειδική διαδρομή της ημέρας, Θήβα 2 και κέρδισε έτσι μία θέση στη γενική κατάταξη, σκαρφαλώνοντας στην τρίτη.

Το νικηφόρο σερί του Petter Solberg «έσπασε» ο Sebastien Ogier με την εργοστασιακή DS3 WRC. Ο νεαρός Γάλλος πρώτευσε στην πέμπτη ειδική διαδρομή της ημέρας, Θήβα 2 και κέρδισε έτσι μία θέση στη γενική κατάταξη, σκαρφαλώνοντας στην τρίτη.

Πίσω του με χρόνο 16:40,9 και 1, 4 δευτερόλεπτα περισσότερο τερμάτισε ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός παραδέχθηκε ότι η απώλεια της πρώτης θέσης οφείλεται σε λάθος ρυθμίσεις που έκανε στο αυτοκίνητο σε σχέση με το πρωί. Εντούτοις, δηλώνει ευχαριστημένος διότι εξακολουθεί να έχει σημαντική διαφορά (29,2 δευτερόλεπτα) από τον δεύτερο Latvala και να προηγείται στον Ελληνικό αγώνα.

Ο Φινλανδός οδηγός της Ford Abu Dhabi World Rally Team σημείωσε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στην ΕΔ (16:41,5) και έδωσε συγχαρητήρια στον Γάλλο οδηγό της Citroen για την επιτυχία του. ««Πήγαμε αρκετά καλά. Ο Ogier ακόμα καλύτερα. Χάσαμε αρκετά στο τέλος. Πραγματικά, δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα, άρα του αξίζουν συγχαρητήρια», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Τέταρτος Ειδικής ήταν ο Μίκο Χίρβονεν (Ford Fiesta RS WRC) της ομάδας Ford Abu Dhabi World Rally Team, έχοντας διαφορά 10,5 δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο Ogier (16:50).

O Φινλανδός νικητής του Ακρόπολις 2009, δήλωσε ότι ήταν «εκτός ρυθμού στην αρχή, μετά τη μεγάλη απλή διαδρομή». Η απόδοσή του σε συνδυασμό με τη νίκη του Ogier, τον έριξαν μία θέση στη γενική κατάταξη (τέταρτος).

Η Θήβα 2 δεν ήταν τόσο τυχερή ούτε για το δίδυμο Loeb-Elena (Citroen DS 3 WRC). Οι επτά φορές Παγκόσμιοι πρωταθλητές τερμάτισαν πέμπτοι (16:52,9) καθώς οδήγησαν για 10 χλμ. με κλαταρισμένο ελαστικό. «Είχαμε καλό ρυθμό, δεν ξέρω γιατί έγινε. Πάντως, ακόμα και με σκασμένο λάστιχο, πήγαμε γρήγορα. Δεν μπορούσα να φρενάρω σωστά, αλλά στις στροφές ήταν ΟΚ», δήλωσε ο Sebastien Loeb μετά το τέλος της ΕΔ. Η ατυχία αυτή, ωστόσο, του στοίχισε μία θέση στην γενική κατάταξη, φέρνοντας τον πέμπτο.

Αρκετά πιο γρήγορος σε σχέση με τις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές ήταν ο Matthew Wilson (Ford Fiesta RS WRC) της M-Sport Stobart World Rally Team. Ο 24χρονος Βρετανός κατάφερε τον έκτο καλύτερο χρόνο με 16:55,1. Στη γενική κατάταξη εξακολουθεί να είναι όγδοος. Αν και γλιστερή, η Πέμπτη ΕΔ δεν τον προβλημάτισε καθώς θεωρεί ότι όλα βαίνουν καλώς.

Η φόρα που είχε... ο Henning Solberg (Ford Fiesta RS WRC) στην προηγούμενη ΕΔ, σταμάτησε σε αυτή, αφού ήταν κατά δύο θέσεις πιο αργός, σημειώνοντας τον έβδομο ταχύτερο χρόνο (16:56). Ωστόσο, ο Νορβηγός διατηρεί την έκτη θέση στην γενική κατάταξη και δηλώνει ευχαριστημένος.

Μετά από κάποιες άσχημες στιγμές στις προηγούμενες ΕΔ, ο Kimi Raikonen (Citroen DS 3 WRC) επανήλθε, πετυχαίνοντας τον όγδοο καλύτερο χρόνο (17:08,1) για να παραμείνει έτσι, στην αντίστοιχη θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Εσθονός Ott Tanak με Ford Fiesta S2000 ήταν ένατος στη Θήβα 2 (με χρόνο 17:17) και ένατος στην αντίστοιχη θέση της γενικής από όγδοος που ήταν στην προηγούμενη ΕΔ. Προηγείται, ωστόσο, στην κατηγορία SWRC.

Tον δέκατο καλύτερο χρόνο στη Θήβα 2 σημείωσαν οι Πορτογάλοι Bernando Sousa – Antonio Costa με Ford Fiesta S2000 της ομάδας Team Quinta Do Lorde.Στην γενική κατάταξη βρίσκονται στην δωδέκατη θέση.

Πρώτο Ελληνικό πλήρωμα τόσο σε χρόνο στην ειδική όσο και στην γενική κατάταξη είναι οι Ψύλλος - Κοντός με Mitsubishi Lancer EVO X. Ηταν 23οι με χρόνο 19:14,3 και 26 γενικής, αντίστοιχα.

Η επόμενη ΕΔ και τελευταία για σήμερα είναι η Μαυρολίμνη έχει μήκος 25,05 χλμ.

Κ.Φ.