Αθλητικά
Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011 12:15

Ράλι Ακρόπολις - 14η και 15η Ειδική Διαδρομή: Γαλλική μονομαχία

Γαλλική υπόθεση και δη της Citroen φαίνεται πως θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το φετινό Ράλι Ακρόπολις. Sebastien Loeb και Ogier δίνουν μάχη με τα δέκατα του δευτερολέπτου για να κατακτήσουν την πρώτη θέση στην γενική κατάταξη.

Στην 14η Ειδική Διαδρομή, Αγιοι Θεόδωροι 1, ο Ogier ήταν τρίτος περνώντας πρώτος στην γενική με μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου από το συμπατριώτη του Loeb. Στην επόμενη, όμως ειδική, Νέα Πίσια, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ταχύτερος, κάτι που παραδέχθηκε και ο νεαρός Γάλλος. Ετσι, ο Loeb, αν και τερμάτισε τέταρτος στα Νέα Πίσια, πήρε... κεφάλι ξανά στην κορυφή της κατάταξης με μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου.

Και οι δύο οδηγοί της εργοστασιακής ομάδας της Citroen, που ενδεχομένως να κάνει το «1-2» στον φετινό Εθνικό αγώνα, θα δώσουν σκληρή μάχη μέχρι το τέλος, όπως άλλωστε δήλωσαν. Ολα τα ενδεχόμενα είναι πιθανά και το σίγουρο είναι ότι μέχρι το τέλος το ενδιαφέρον αναμένεται να είναι αμείωτο, προς τέρψη των θεατών, βέβαια, οι οποίοι έχουν, μέχρι δώσει βροντερό παρόν στις ειδικές, εμψυχώνοντας του αγωνιζόμενους.

Η ομάδα της Ford Abu Dhabi προσπαθεί να κερδίσει το χαμένο έδαφος των προηγούμενων ημερών. Latvala και Hirvonen ήταν στις δύο πρώτες θέσεις σε Αγίους Θεοδώρους και Νέα Πίσια, αντίστοιχα.

Ο Latvala με τις δύο νίκες έφτασε τις τέσσερις σε 15 μέχρι στιγμής ειδικές του Aκρόπολις, ανεβαίνοντας στην γενική κατάταξη στην ένατη θέση. Ισως, αν δεν είχε τα μηχανικά προβλήματα των δύο προηγούμενων ημερών, να βρισκόταν στην πρώτη τετράδα. Ο Φινλανδός, ωστόσο, δηλωνει ότι απολαμβάνει την αγώνα και πως η Power Stage θα είναι το «κλειδί» καθώς θα είναι καθαρή και όλοι πλέον την ξέρουν αρκετά καλά.

Ο έτερος οδηγός της Ford Abu Dhabi, Mikko Hirvonen, ήταν ταχύτερος σε σχέση με τη χθεσινή ημέρα και ανέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Φινλανδός οδηγός πέρασε τον Petter Solberg και δηλώνει ότι στις επόμενες ειδικές διαδρομές θα πάρει όλα τα ρίσκα.

Πίσω σε χρόνους, χωρίς όμως να ξέρει για ποιό λόγο, έμεινε ο Petter Solberg καθώς και στις δύο ειδικές τερμάτισε τέταρτος, πέφτοντας στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Νορβηγός έχει αποφασίσει να πιέσει όσο μπορεί και να περιμένει κάποιο λάθος από τους οδηγούς που προπορεύονται, ώστε να βρεθεί στο πόντιουμ.

Ο έτερος Solberg (Henning) με Ford Fiesta RS WRC βρίσκεται στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης. Στόχος του, όπως είπε, είναι να τερματίσει τον αγώνα πέμπτος κάτι που θα τον χαροποιούσε ιδιαίτερα. Ο Νορβηγός ήταν ένατος στους Αγιούς Θεοδώρους και μόλις 15ος στα Νέα Πίσια. Το μπόσικο χώμα και το γεγονός ότι δεν ήθελε να πιέσει το αυτοκίνητο τον έσπρωξαν τόσο χαμηλά.

Ο Matthew Wilson κατέχει την έκτη θέση της γενικής κατάταξης. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα με το Ford Fiesta RS WRC και δηλώνει ενθουσιασμένος με τις ειδικές. Ο νεαρός Βρετανός τερμάτισε όγδοος στους Αγίους Θεοδώρους και ένατος στα Νέα Πίσια.

Πίσω από τον Wilson στη γενική, με 1:29,6 διαφορά βρίσκεται ο Kimi Raikkonen (Citroen DS 3 WRC). Ο Φινλανδός πρώην πιλότος της F1, ήταν 10ος και 13ος, αντίστοιχα στις δύο ειδικές. Δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο και δηλώνει ότι αρέσουν πολύ οι σημερινές ειδικές.

Στην όδγοη θέση της νεικής κατάταξης και πρώτη στην κατηγορία SWRC είναι ένας ακόμη Φινλανδός, ο Juho Hanninen με Skoda Fabia S2000. O οδηγός της ομάδας της Red Bull Skoda τερμάτισε 17ος και στις δύο ειδικές διαδρομές. Η αιτία της... αργοπορίας του ήταν η προσπαθειά του να αποφύγει τις μεγάλες πέτρες.

Την πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης ολοκληρώνει ο Ολλανδός Dennis Kuipers με Ford Fiesta WRC.

Στα Ελληνικά πληρώματα ο Λάμπρος Αθανάασούλας (Ford Fiesta WRC) πέρασε πρώτος, όντας στην 20η θέση της γενικής κατάταξης ενώ ο Δημήτρης Ψύλλος (Mistubshi Lancer EVO X) βρίσκεται δύο θέσεις πιο κάτω.

- Με την ομάδα της VW θα συνεργαστεί ο Νasser Al-Attiyah,όπως ανακοίνωσε ο ίδιος. Ο οδηγός από το Κατάρ θα υπογράψει συμβόλαιο μέχρι το 2013 με οψιόν για το 2014.

Eπόμενη ειδική είναι οι Αγιοι Θεοδώροι 2, μήκους 19,42 χλμ.

Κ.Φ.