Από τη Γαλλία και τη Citroen μετακόμισε στο Λονδίνο και τη Mini για να βοηθήσει τη Βρετανική ομάδα να προετοιμαστεί για το επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο λόγος για τον Ντάνι Σόρντο που βρέθηκε πριν από μερικές ημέρες στην Ελλάδα παίρνοντας μία μικρή γεύση από το Ράλι Ακρόπολις.
Από τη Γαλλία και τη Citroen μετακόμισε στο Λονδίνο και τη Mini για να βοηθήσει τη Βρετανική ομάδα να προετοιμαστεί για το επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο λόγος για τον Ντάνι Σόρντο που βρέθηκε πριν από μερικές ημέρες στην Ελλάδα παίρνοντας μία μικρή γεύση από το Ράλι Ακρόπολις.
Ο 28χρονος Ισπανός οδηγός ανήκει πλέον στο δυναμικό της Μini (Mini WRC Team), η οποία με την τεχνική βοήθεια της Prodrive (θυμίσου Subaru) και του τεχνικού της διευθυντή Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια στο WRC.
Για φέτος η Mini θα συμμετάσχει σε έξι μόλις αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Την αρχή έκανε στο Ράλι Σαρδηνίας και θα ακολουθήσουν η Φινλανδία (28-30/7), η Γερμανία (18-21/8), η Γαλλία (29/9-2/10), η Ισπανία 20-23/10 και η Μ. Βρετανία (10-13/11).
Και αυτό για να μπορέσει να αποκομίσει γνώση και εμπειρία ώστε να είναι έτοιμη και μία πλήρη επόμενη χρονιά (το 2012) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Στο πλαίσιο αυτό η Βρετανική ομάδα έστειλε τους δύο οδηγούς της Ντάνι Σόρντο και Kρις Μίκι στην Ελλάδα για να δοκιμάσουν τα Ελληνικά εδάφη και πάρουν μία γεύση για του... χρόνου.
Ο Ισπανός, λοιπόν, βρέθηκε στην Ελλάδα για να δει πώς ήταν το φετινό Ακρόπολις. Η άποψη του, βέβαια, δεν διαφέρει από εκείνη των υπολοίπων οδηγών, ότι δηλαδή ο Ελληνικός αγώνας είναι σκληρός. «Είναι ένα ειδικό ράλι διότι είναι αρκετά σκληρό. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο και αυτό είναι πολύ δύσκολο για τα λάστιχα ενώ μπορεί μπορεί εύκολα να προκληθεί ζημιά στο αυτοκίνητο», τονίζει, ο 28χρονος Ισπανός οδηγός.
Θεωρεί όμως, ότι παλαιότερα τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα. «Το Ράλι Ακρόπολις ωστόσο, τα προηγούμενα χρόνια ήταν πιο σκληρό. Τώρα οι δρόμοι γίνονται όλο και καλύτεροι και τα αυτοκίνητα όλο και πιο δυνατά», σημειώνει.
Στην ερώτηση για το πώς του φάνηκαν οι αναγνωρίσεις που έκανε στον Ελληνικό Αγώνα και πόσο εποικοδομητικό αυτό ήταν για την ομάδα της Mini, ο Σόρντο υποστηρίζει ότι ήταν κάπως περίεργο. Και αυτό γιατί ο Ισπανός μπορεί να ακολούθησε την πεπατημένη, να έκανε δηλαδή αναγνωρίσεις των ειδικών, όπως και υπόλοιποι οδηγοί, αλλά δεν συμμετείχε στον αγώνα, επιστρέφοντας στην Αγγλία.
«Οι αναγνωρίσεις πήγαν αρκετά καλά, αλλά ήταν, όμως, λίγο περίεργο να επιστρέφεις πίσω. Η σκληρή δουλειά στις αναγνωρίσεις είναι όταν κρατάς σημειώσεις για τα περάσματα στις ειδικές διαδρομές. Το καλύτερο, όμως, είναι να τρέχεις τον αγώνα με βάση αυτές. Αν και αυτή την χρονιά δε συμμετείχαμε (σ.σ. στον αγώνα), αυτό (σ.σ. οι αναγνωρίσεις) ήταν μία καλή ευκαιρία για εμάς να δουλέψουμε για την επόμενη χρονιά. Πραγματικά, μου άρεσαν οι πρώτες και οι τελευταίες ειδικές του Ακρόπολις και άξιζε για εμάς αυτή η εμπειρία ώστε να έχουμε μία επαφή με τις ειδικές».
Αυτός είναι και ο στόχος, άλλωστε, της Βρετανικής ομάδας. Να μαζέψει όσες περισότερες πληροφορίες και εμπειρίες μπορεί φέτος, να τις αξιολογήσει, ώστε του χρόνου να είναι έτοιμη να συμμετάσχει σε όλους του αγώνες του Παγκόσμιου πρωταθλήματος Ράλι και να ανταγωνιστεί τις Citroen και Ford, αντίστοιχα.
Σε αυτό θα συμβάλει τα μέγιστα η συνδρομή της πολύπειρης σε αγώνες WRC, Prodrive και του Ντέιβιντ Ρίτσαρντς. Ηδη, το αυτοκίνητο έχει δοκιμαστεί σε έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, στη Σαρδηνία και δεν τα πήγε, άσχημα καθώς ο Σόρντο τερμάτισε έκτος γενικής. Η Βρετανική ομάδα έχει ακόμη πίστωση χρόνου και στόχος της είναι να βελτιώνεται στα σημεία αγώνα με αγώνα. Αυτό υποστηρίζει και ο Ντάνι Σόρντο και θεωρεί πως η απόδοση του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή. «Μπορούμε να βελιώσουμε πολλά σημεία, αλλά καταρχήν η πρώτη εντύπωση είναι αρκετά καλή. Εχουμε τρέξει σε έναν μόνο αγώνα (σ.σ. το Ράλι Ιταλίας) και η ομάδα ήταν ευχαριστημένη με τον τερματισμό μας (σ.σ. στην έκτη θέση), αλλά σίγουρα ο καθένας χρειάζεται χρόνο για να φτάσει στην κορυφή. Για αυτό το λόγο στους επόμενους αγώνες θα δουλέψουμε όλοι μαζί για να βελτιώσουμε κι άλλα σημεία».
Ο Ισπανός αδημονεί για τον δεύτερο επίσημο αγώνα που θα τρέξει με το Mini WRC, το Ράλι Φινλανδίας, το οποίο, όπως υποστηρίζει, είναι εντελώς διαφορετικό από τη Σαρδηνία και τα Ιταλικά εδάφη καθώς έχει πιο γρήγορους δρόμους, γεγονός, που θεωρεί ότι θα βοηθήσει πολύ το αυτοκίνητο της ομάδας. «Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για ένα καλό και δυνατό αποτέλεσμα», σημείωσε ο Σόρντο, ο οποίος πιστεύει ότι το Ράλι Φινλαδίας δεν έχει καμία σχέση με το Ακρόπολις. «Είναι εντελώς διαφορετικά. Στο Ακρόπολις υπάρχουν μεγάλες πέτρες και είναι αρκετά δύσκολο για τα ελαστικά και το αυτοκίνητο, ενώ στη Φινλανδία δεν υπάρχει κάτι τέτοιο και είναι πολύ ταχύτερο».
Οπως και να έχει ο Ισπανός έχει την ευκαιρία του με την ομάδα της Mini να κάνει τη διαφορά και προετοιμαστεί για την επόμενη φουλ χρονιά. Θέλει να δώσει, άλλωστε, και μία απάντηση στη Citroen που τον άφησε να φύγει για τον Ogier ενώ επιθυμεί διακαώς να σημειώσει την πρώτη νίκη σε αγώνα στην καριέρα του. Ο χρόνος είναι σύμμαχός του και με τη βοήθεια της Mini WRC Team, ίσως του χρόνου να είναι εκείνος που θα γελάσει τελευταίος...
Κ.Φ.