Πολιτική
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2002 16:35

Εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου

Η ΕΡΓΟΣΕ προκήρυξε μελέτη βελτίωσης της γραμμής Πάτρας - Πύργου σε έξι σημεία, στα οποία υπάρχουν κλειστές καμπύλες και περιορίζουν την ταχύτητα των αμαξοστοιχιών στα 60-70 χιλιόμετρα την ώρα.

Τα τμήματα αυτά, που έχουν συνολικό μήκος 23 χιλιομέτρων, θα μελετηθούν με προδιαγραφές για μέγιστη ταχύτητα 100-120 χλμ/ώρα. Το κόστος της μελέτης προεκτιμάται σε 821.000 ευρώ.

Παράλληλα, ο ΟΣΕ έχει προγραμματίσει μεγάλης κίμακας ανακαίνιση των υφιστάμενων γραμμμών στην Πελοπόννησο και συγκεκριμένα στις γραμμές Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, Πάτρα - Πύργος - Κυπαρισσία - Ζευγολατειό, Αργος - Ναύπλιο, Διακοπτό -Καλάβρυτα και Αλφειός - Ολυμπία, ώστε να αυξηθεί η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΟΣΕ, η διαδρομή Αθήνας - Πάτρας που σήμερα γίνεται σε 3 ώρες και 25', το 2004 θα γίνεται σε 2 ώρες και 25', και το 2008 σε 1 ώρα και 40'. Επίσης η διαδρομή Αθήνα - Πύργος, από 5 ώρες και 05' που είναι σήμερα, το 2008 θα μειωθεί σε 3 ώρες και 25'.