Κορμός μαρμάρινου αγάλματος βρέθηκε στην Επίδαυρο, κατά τις εργασίες ανάδειξης του περιβάλλοντος χώρου του θεάτρου της αρχαίας πόλης της Επιδαύρου («Μικρό θέατρο Επιδαύρου»). Ο κορμός έχει μέγεθος ελαφρά πάνω από το φυσικό και παρίστανε όρθιο γυμνό άνδρα με ριγμένο πάνω από τον αριστερό ώμο και τυλιγμένο γύρω από το βραχίονα ιμάτιο.
Κορμός μαρμάρινου αγάλματος βρέθηκε στην Επίδαυρο, κατά τις εργασίες ανάδειξης του περιβάλλοντος χώρου του θεάτρου της αρχαίας πόλης της Επιδαύρου («Μικρό θέατρο Επιδαύρου»). Ο κορμός έχει μέγεθος ελαφρά πάνω από το φυσικό και παρίστανε όρθιο γυμνό άνδρα με ριγμένο πάνω από τον αριστερό ώμο και τυλιγμένο γύρω από το βραχίονα ιμάτιο.
Το άγαλμα είναι πολύ καλής ποιότητας αντίγραφο ενός έργου του 4ου π.Χ. αιώνα, εμπνευσμένου από την παράδοση του μεγάλου Αργείου γλύπτη Πολυκλείτου, που παρίστανε τον θεό Ερμή νέο και αποτέλεσε ένα από τα πιο αγαπητά πρότυπα για μεταγενέστερες αντιγραφές ή μεταπλάσεις.
Το άγαλμα της Επιδαύρου με τη μαλακή διάπλαση του σώματος, αλλά και με την υπερβολή στην καθαρή δομή και το φούσκωμα των μυών, εκτιμάται ότι κατασκευάσθηκε στους αυτοκρατορικούς ρωμαϊκούς χρόνους, ίσως τον 2ο μ.Χ. αιώνα, την εποχή που η επίσκεψη του Αυτοκράτορα Αδριανού στην Επίδαυρο δημιούργησε ευνοϊκές συνθήκες στην πόλη. Το εύρημα δεν επιτρέπει προς το παρόν να γνωρίζουμε αν το άγαλμα παρίστανε τον θεό, ή όπως συμβαίνει με πολλά άλλα αντίγραφα του ίδιου τύπου, με την προσαρμογή της κεφαλής και του προσώπου αποτελούσε το πορτραίτο ενός σημαντικού αξιωματούχου της εποχής.
Η περιοχή στην οποία βρέθηκε το άγαλμα και εντάσσεται και το θέατρο πρέπει να περιελάμβανε την αγορά της αρχαίας πόλης. Το γλυπτό βρέθηκε εντοιχισμένο σε πρόχειρο κτίσμα που χρονολογείται το νωρίτερο τον 4ο μ.Χ. αιώνα, κοντά όμως σε παλαιότερα οικοδομήματα που στο παρόν στάδιο της έρευνας εικάζεται ότι ανήκουν στο ευρύτερο χώρο της αρχαίας αγοράς της πόλης.
Το άγαλμα μεταφέρθηκε στο Μουσείο του Ασκληπιείου Επιδαύρου για καθαρισμό και συντήρηση.