Ιδιαίτερα αυστηρή θεωρεί ο Μαρκ Γουέμπερ την τιμωρία που δέχθηκε ο Φελίπε Μάσα για τη σύγκρουσή του με τον Λιούις Χάμιλτον στο Ινδικό GP, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.
Μάλιστα ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull ζητά από τους αγωνοδίκες να μην προβαίνουν σε τιμωρίες εάν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο υπαίτιος.
Σύμφωνα με τον Γουέμπερ η ευθύνη για τη σύγκρουση ανήκει και στους δύο και όχι μόνο στον Μάσα, όπως όρισαν οι αγωνοδίκες.
«Θα μπορούσαμε να διαφωνούμε όλη την ημέρα για τα σωστά και τα λάθη που αφορούν στη σύγκρουση των Λιούις Χάμιλτον και Φελίπε Μάσα, αλλά κατά την γνώμη μου η ευθύνη ανήκει 50-50 και στους δύο. Η στροφή στην οποία είχαν επαφή, είναι μία αρκετά γρήγορη – με πέμπτη ταχύτητα και περίπου 215 χ.α.ω.- επομένως δε φρενάρεις για μεγάλο διάστημα. Είναι δύσκολο να κάνεις προσπέραση εκεί, με τον Λιούις να έχει μια καλή έξοδο από την τέταρτη στροφή με αποτέλεσμα να πάρει την εσωτερική του Φελίπε. Ηταν μία παλιά, κλασσική μονομαχία. Ο Λιούις όρμησε, ο Φελίπε προσπαθούσε να υπερασπίσει τη θέση του, τότε ο Λιούις προσπάθησε να κάνει πίσω, αλλά δε μπορούσε», δήλωσε για το συμβάν ο Μαρκ Γουέμπερ.
Ο Αυστραλός πιλότος θεωρεί ότι πλέον οι αγωνοδίκες μοιάζουν υποχρεωμένοι να μοιράζουν ποινές σε κάθε σύγκρουση, εξαντλώντας μερικές φορές την αυστηρότητά τους. Καλό θα ήταν, όπως πιστεύει ο 35χρονος, να θεωρήσουν κάποια περιστατικά ως ένα απλό «αγωνιστικό συμβάν», όπως λέγεται στη Formula 1.
«Η Formula 1 μοιάζει να αποκτά τη φιλοσοφία των αγώνων δρόμου με ποινές. Φαίνεται ότι υπάρχει η άποψη ότι θα πρέπει υπάρχει κάποιος που θα ευθύνεται σε κάθε ατύχημα. Σε αυτή την περίπτωση, οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι ο Φελίπε θα έπρεπε να είχε δώσει περισσότερο χώρο στον Λιούις και επειδή δεν το έκανε, τον τιμώρησαν με ποινή διέλευσης. Ναι, ίσως ο Φελίπε θα μπορούσε να δώσει περισσότερο χώρο στον Λιούις, αλλά κατά την γνώμη μου δεν έκανε κάτι. Οι οδηγοί πάντα λένε ότι θέλουν οι αγωνοδίκες να είναι συνεπείς, και για να είμαι δίκαιος, αυτό προσπαθούν να κάνουν. Αν κάποιος κάνει κάτι το τραβηγμένο, τότε εντάξει, ας πάρει ποινή, αλλά μερικές φορές θα ήταν καλύτερο απλά να λέγαμε ότι ήταν ένα από αυτά τα περιστατικά που στη Formula 1 θεωρούμε «αγωνιστικό συμβάν» και να το αφήσουμε», τόνισε ο Μαρκ Γουέμπερ.