Ολοκληρώθηκε η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στη Γιας Μαρίνα με τον Τζένσον Μπάτον να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο (1:40.263).
Ο Βρετανός πρώην Παγκόσμιος πρωταθλητής πραγματοποίησε την καλύτερη του σημερινή επίδοση προς το τέλος της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών.
Οι καιρικές συνθήκες στις σύγχρονες εγκαταστάσεις στο Αμπου Ντάμπι ήταν πάρα πολύ καλές με τις ομάδες να επικεντρώνονται στην αναζήτηση του κατάλληλου set up για τα μονοθέσιά τους αλλά και τις δοκιμές με το νέο, πειραματικό (πολύ μαλακό) ελαστικό της Pirelli, με το οποίο σημείωσαν και πολύ καλούς χρόνους.
Πίσω από τον Μπάτον, με μόλις 0,126 δευτ. ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ με τη Red Bull. Ο Αυστραλός μόλις στο τελευταίο λεπτό κατάφερε να «πετάξει» από τη δεύτερη θέση τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος τελικά έμεινε τρίτος. Ετσι, εξανεμίστηκαν οι ελπίδες της McLaren Mercedes που δείχνει αρκετά ανταγωνιστική, να κάνει το 1-2 σε αυτή την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο φετινός Παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ που έπεσε θύμα κίνησης κατά τη διάρκεια του ταχύτερου του γύρου, ιδίως στο τελευταίο κομμάτι της πίστας.
Στις δύο επόμενες θέσεις βρέθηκαν οι Ferrari των Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο, αντίστοιχα αν και αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα. Φάνηκε ότι δεν μπορούσαν να ελέγξουν το πίσω μέρος της F150 Italia στο φρενάρισμα με αποτέλεσμα να «χάσουν» το μονοθέσιο ο μεν Μάσα στην πρώτη στροφή, έχοντας ένα εντυπωσιακό τετ-α-κε, ο δε Αλόνσο στην στροφή 5 της πίστας. Η Ferrari, όπως στην Ινδία, έτσι και στο Αμπου Ντάμπι δοκιμάζει νέα εξαρτήματα πάνω στο μονοθέσιό της. Στον προηγούμενο αγώνα όμως είχε ένα μικρό θέμα με την εμπρός πτέρυγα, τώρα με το πίσω μέρος...
Για μία ακόμη φορά το Αντριαν Σούτιλ τα πήγε αρκετά καλά φέρνοντας τη Force India στην έβδομη θέση, όντας μόλις ένα δέκατο πιο αργός από τον Μάσα.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν όγδοος με τη δεύτερη Force India του Πολ ντι Ρέστα να ανεβαίνει αρκετά υψηλά, στην ένατη θέση. Ο Χάιμε Αλγκουερσουάρι με την πρώτη Toro Rosso ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα, έχοντας διαφορά 2.14 δευτ. από τον πρωτοπόρο Μπάτον.
Ατυχος ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο που ολοκλήρωσε μόλις τρεις γύρους και εγκατέλειψε στη στροφή 13 μετά από μηχανικό πρόβλημα που αφορούσε στην πίεση λαδιού. Ο Βραζιλιάνος επανήλθε στα πιτς αλλά οι μηχανικοί τους δεν κατάφεραν να επισκευάσουν εγκαίρως τη βλάβη.