Ο Λιούις Χάμιλτον ψάχνει την τρίτη του φετινή νίκη και αυτό το έδειξε στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στη Γιας Μαρίνα καθώς ήταν ο ταχύτερος όλων με χρόνο 1:39.586.
«Ηταν μία καλή ημέρα για εμάς. Το μονοθέσιο έχει καλύτερη αίσθηση από ότι στον προηγούμενο αγώνα (σ.σ. στην Ινδία) και θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τον ίδιο ρυθμό σε όλη την διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Εάν μείνω εκτός… τοίχων, μακριά από τα προβλήματα θα είμαι πολύ ευχαριστημένος», δήλωσε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής.
Πίσω του μόλις με 0,199 δευτ. έμεινε ο teammate του Τζένσον Μπάτον, με τη McLaren Mercedes να κάνει το 1-2. Η επιτυχία όμως των δύο Βρετανών πιλότων επισκιάσθηκε από τις εξόδους των Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο στην ίδια μάλιστα στροφή, την πρώτη της πίστας.
Ο ρυθμός στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ήταν καλύτερος σε σχέση με την πρώτη. Χαρακτηριστικό σημείο είναι ότι η διαφορά από τον πρώτο μέχρι τον έκτο πιλότο ήταν μόλις 0,6 δευτερόλεπτα. Αυτό οφείλεται στη μαλακή γόμα που επέλεξαν οι περισσότεροι οδηγοί σε αυτή την περίοδο των δοκιμών.
Ο Φερνάντο Αλόνσο αν και κατέστρεψε το πίσω μέρος και την ανάρτηση του μονοθέσιου του, κατάφερε να έχει τον τρίτο καλύτερο χρόνο, πίσω από τον Μπάτον που διαμαρτυρόταν ότι είχε προβλήματα με την ισορροπία του μονοθέσιου του.
Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari 22 λεπτά πριν από το τέλος της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών έχασε το πίσω μέρος της F150 Italia στη στροφή 1 της πίστας με αποτέλεσμα να πέσει με το πλάι πάνω στον προστατευτικό τοίχο. Παρά τη ζημιά στο μονοθέσιο, ο Αλόνσο δεν τραυματίστηκε. Μέχρι εκείνη τη στιγμή όμως η απόδοσή του είχε βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με την πρώτη περίοδο, επαναφέροντας τα χαμόγελα στους ανθρώπους της Ferrari. Σε κάποια στιγμή, με τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli κατάφερε να περάσει στην κορυφή της κατάταξης με χρόνο κάτω από το 1:40 και ήταν ο πρώτος οδηγός που «έσπαγε» το συγκεκριμένο χρονικό όριο.
O Ισπανός δηλώνει ευχαριστημένος με την απόδοση της F150 Italia αλλά αναγνωρίζει ότι η νίκη είναι δύσκολη υπόθεση. «Είναι ακόμη Παρασκευή και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Είμαστε λίγο περισσότερο αισιόδοξοι σε σχέση με χθες διότι το μονοθέσιο συμπεριφέρθηκε αρκετά καλά. Η νίκη είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Όπως είπα είμαστε λίγο περισσότερο αισιόδοξοι διότι πιστεύαμε ότι απέχαμε πολύ από τους ανταγωνιστές μας, αλλά αν και είναι νωρίς ακόμα, νιώθουμε αρκετά καλά και οι χρόνοι μας ήρθαν αρκετά εύκολα», τόνισε ο Φερνάντο Αλόνσο.
Σχετικά με το ατύχημα τόνισε ότι δεν επηρέασε την ομάδα καθώς τα συμπεράσματα που ήθελαν να βγάλουν σχετικά με τη φθορά των ελαστικών με πολλά καύσιμα, βγήκαν χάρη στην προσπάθεια του Φελίπε Μάσα.
Δέκα περίπου λεπτά πριν το ατύχημα ου Αλόνσο, στην ίδια στροφή ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχασε τον έλεγχο της RB7, αφού πέρασε και τους δύο τροχούς πάνω στο kerb κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος. Ετσι, γλύστρισε με το πλάι και έπεσε πάνω στον προστατευτικό τοίχο. Αμέσως βγήκε η κίτρινη σημαία, με τον νεαρό Γερμανό να βγαίνει από το μονοθέσιο χωρίς να έχει πάθει το παραμικρό. Είναι η τέταρτη φορά φέτος που ο Φέτελ έχει μια πιο… στενή επαφή με τους προστατευτικούς τοίχους αφού ανάλογα περιστατικά υπήρξαν στα GP της Τουρκίας, του Καναδά και της Ιαπωνίας.
Ο Γερμανός αναγνωρίζει το λάθος του λέγοντας ότι «ήταν άπληστος». «Εχασα το μονοθέσιο στην είσοδο. Η γραμμή μου ήταν λίγο πιο πλατιά και ήμουν λίγο περισσότερο από όσο πρέπει πάνω στο kerb, χάνοντας έτσι το πίσω μέρος. Δε μπορούσα να ελέγξω το μονοθέσιο πια. Ημουν αρκετά τυχερός που βγήκα εκτός προς το τέλος, δεν έγινε μεγάλη ζημιά εκτός από το εμπρός φτερό. Γεγονός που ήταν θετικό. Θα δούμε τι θα κάνουμε τώρα. Ημουν λίγο άπληστος, ήθελα να κάνω παραπάνω στην είσοδο. Αργησα λιγάκι και ήμουν περισσότερο πάνω στο kerb», δήλωσε ο φετινός Παγκόσμιος πρωταθλητής που ολοκλήρωσε την ημέρα από την έκτη θέση.
Μπροστά από τον Φέτελ τερμάτισε ο Φελίπε Μάσα με πολλά προβλήματα από τη νέα εμπρός πτέρυγα της Ferrari, η οποία συνέχισε τα ίδια προβλήματα αστάθειας, όπως και στην Ινδία. Στις αναπηδήσεις της πίστας η πτέρυγα ακουμπούσε την άσφαλτο, βγάζοντας σπίθες.
Μία άσχημη στιγμή που του κόστισε σε θέση είχε και ο Μαρκ Γουέμπερ όταν στην στροφή 18 της πίστας είχε ένα τετ-α-κε με αποτέλεσμα να μείνει στην πέμπτη θέση.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν έβδομος στο τέλος της ημέρας έχοντας πίσω του τον Αντριαν Σούτιλ που για έναν ακόμη αγώνα βρίσκεται μέσα στην πρώτη δεκάδα. Πίσω του μία ακόμη Force India εκείνη του Πολ ντι Ρέστα ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Kαμούι Κομπαγιάσι με την Sauber.
Αναλυτικά η κατάταξη
1. Χάμιλτον, McLaren 1:39.586
2. Μπάτον, McLaren +0.199
3. Αλόνσο, Ferrari +0.385
4. Μασά, Ferrari +0.394
5. Γουέμπερ, Red Bull +0.518
6. Φέτελ, Red Bull +0.546
7. Σουμάχερ, Mercedes +0.967
8. Σούτιλ, Force India +1.365
9. Ντι Ρέστα , Force India +1.435
10. Κομπαγιάσι, Sauber +1.904
11. Πέρες, Sauber +1.979
12. Μπουεμί, Toro Rosso +2.094
13. Πετρόφ, Renault +2.361
14. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso +2.397
15. Σένα, Renault +2.783
16. Μπαρικέλο, Williams +3.212
17. Μαλδονάδο, Williams +3.324
18. Κοβαλάινεν, Lotus +3.976
19. Τρούλι, Lotus +4.464
20. Ρόσμπεργκ, Mercedes +4.679
21. Γκλοκ, Virgin +5.900
22. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin +6.556
23. Λιούτσι, HRT +6.663
24. Ρικιάρντο, HRT +6.742