Το ενδεχόμενο να απομειώσει την αξία της συμμετοχής της σε κάποια οδικά έργα στην Ελλάδα εξαιτίας της διαφυγής εσόδων από τα διόδια λόγω της δράσης του κινήματος «Δεν Πληρώνω» εξετάζει η γερμανική κατασκευαστική εταιρεία Hochtief.
Το ενδεχόμενο να απομειώσει την αξία της συμμετοχής της σε κάποια οδικά έργα στην Ελλάδα εξαιτίας της διαφυγής εσόδων από τα διόδια λόγω της δράσης του κινήματος «Δεν Πληρώνω» εξετάζει η γερμανική κατασκευαστική εταιρεία Hochtief.
H εταιρεία συμμετέχει σε κοινοπραξία με άλλες ελληνικές και ξένες εταιρείες στην κατασκευή της Ολυμπίας Οδού και στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.
Η κατασκευή των δύο έργων έχει «παγώσει» καθώς οι τράπεζες ανέστειλαν τη χρηματοδότησή τους εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και του αυξανόμενου αριθμού των ατόμων που δεν πληρώνουν διόδια.
Τα προ φόρων κέρδη της το τρίτο τρίμηνο υπερδιπλασιάστηκαν στα 333 εκατ. ευρώ, διαμορφώθηκαν όμως κάτω από τις εκτιμήσεις της αγοράς για κέρδη της τάξης των 340 εκατ. ευρώ.
«Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα και η μαζική και επίμονη άρνηση πληρωμής των διοδίων προκάλεσε μεγάλη υστέρηση στην ενίσχυση των εσόδων για τα έργα Μαλιακός-Κλειδί και Ελευσίνα-Πάτρα-Τσακώνα», σχολίασε η εταιρεία.
Σύμφωνα με την Hochtief, η κοινοπραξία που κατασκευάζει τους δύο αυτοκινητοδρόμους βρίσκεται σε συζητήσεις με τις ελληνικές αρχές, προκειμένου να βρεθεί μια μακροπρόθεσμη λύση.
Πηγή: Reuters