Με τους δύο τίτλους του φετινούς πρωταθλήματος να έχουν ήδη κριθεί, η Pirelli πειραματίζεται πάνω σε ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν το 2012.
Ετσι, στους τελευταίους αγώνες, αλλά και στο τριήμερο δοκιμών νέων οδηγών, η ιταλική εταιρεία παρείχε στις ομάδες πειραματικές γόμες για να τις δοκιμάσουν.
Τα στοιχεία που θα συλλεχθούν, αναμένεται να αξιολογηθούν και να αποτελέσουν τη βάση για τη σύνθεση των ελαστικών του επόμενου παγκοσμίου πρωταθλήματος. Μια πρώτη ματιά υποδεικνύει ότι οι γόμες του χρόνου αναμένεται να είναι πιο μαλακές σε σχέση με φέτος. Ηδη, τόσο στην Ινδία, όσο και στο Αμπου Ντάμπι δοκιμάστηκε μια πολύ μαλακή γόμα ενώ για την Βραζιλία έχει προγραμματιστεί να χρησιμοποιηθεί και μια σκληρή.
Όπως έχει αναφέρει στο παρελθόν ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, οι τύποι των ελαστικών αναμένεται να αλλάξουν του χρόνου με σημαντική πιθανότητα η φετινή μαλακή γόμα να είναι η μεσαία της επόμενης χρονιάς.
Η προοπτική αυτή συμφέρει, σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, Πωλ Χέμπερι, περισσότερο τη Ferrari, η οποία όπως έχουν δείξει τα φετινά αποτελέσματα, δυσκολεύεται αρκετά με τη σκληρή γόμα.
«Ολοι θα ωφεληθούν, αλλά ναι, ιδιαίτερα η Ferrari. Βασική αρχή είναι η υπάρχουσα μεσαία γόμα να είναι η σκληρή της επόμενης χρονιάς, επομένως οι συνθέσεις θα είναι όλες πιο μαλακές», δήλωσε ο Πωλ Χέμπερι, ο οποίος σε συνέντευξή του στην Gazzetta dello Sport, αποκάλυψε ότι υπάρχει πρόθεση για αύξηση των πιτστόπ την επόμενη χρονιά.
«Στην αρχή της σεζόν είδαμε έναν μέσο όρο 3-4 πιτστόπ ανά οδηγό, αλλά προς το τέλος, αυτός ο αριθμός μειώθηκε στα δύο. Για την επόμενη χρονιά δουλεύουμε πάνω στον αριθμό τριών πιτστόπ ανά μέσο όρο«, σημείωσε ο Χέμπερι, ξεκαθαρίζοντας ότι την καλύτερη φετινή απόδοση με τα ελαστικά της Pirelli είχε καθαρά ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ακολούθησε ο Τζένσον Μπάτον και στη συνέχεια οι δύο πιλότοι της Sauber, Καμούι Κομπαγιάσι και Σέρτζιο Πέρεζ, αντίστοιχα.