Δεν υπήρξε κάποια τελική απόφαση σχετικά με τη Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών (RRA) στη συνάντηση των εκπροσώπων των ομάδων χθες στο Σάο Πάολο.
Αντ’αυτού υπάρχει η σκέψη το συγκεκριμένο θέμα να μην τεθεί σε ψηφοφορία προς το παρόν, προκειμένου να προχωρήσουν οι διαπραγματεύσεις.
Στη συνάντηση των ομάδων έγινε μια προσπάθεια να υπάρξει κάποια εξέλιξη προς τη θέσπιση συμφωνίας και να καμφθούν οι οποιεσδήποτε διαφωνίες υπάρχουν στο εσωτερικό της FOTA, αν και υπήρχαν αρκετές διαφορετικές απόψεις.
Υπό τον φόβο ότι ένα σχετικό ψήφισμα ίσως να έθετε σε κίνδυνο το μέλλον της Ενωσης προκαλώντας σοβαρούς τριγμούς στο εσωτερικό της, αποφασίστηκε προς το παρόν να μη γίνει. Την περίοδο αυτή άλλωστε η FOTA χρειάζεται να είναι ενωμένη διότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα κληθεί να διαπραγματευτεί τα εμπορικά δικαιώματα, ζήτημα που είναι πολύ σημαντικό για τα έσοδα των ομάδων.
Η Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών είναι ένα από τα θέματα που διχάζει τις ομάδες καθώς υπάρχουν υποψίες ότι κάποιες από αυτές έχουν μεταφράσει διαφορετικά τη συγκεκριμένη συμφωνία προκειμένου να έχουν πλεονέκτημα, με απλά λόγια δηλαδή την έχουν «σπάσει». Μια από αυτές θεωρείται και η Red Bull, κυρίως λόγω της επιτυχίας της, χωρίς βέβαια κάποια από τις ομάδες να έχει καταγγείλει δημόσια κάτι τέτοιο.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ θεωρεί ότι από στην χθεσινή συνάντηση υπήρξε κάποια πρόοδος, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποια επίσημη συμφωνία.
«Συναντηθήκαμε το πρωί και αποφασίστηκε ότι η Συμφωνία Περιορισμού Δαπανών να αποσυρθεί προς το παρόν ώστε να προσπαθήσουμε να βρούμε μια λύση. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε. Θεωρώ ότι η Συμφωνία είναι σημαντική για τη Formula 1 και πιστεύω ότι όλες οι ομάδες συμφωνούν σε αυτό.
Πιστεύω ότι αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο προς το παρόν είναι το πως θα τα καταφέρουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να ταιριάζει (σ.σ. η Συμφωνία) στα επιχειρηματικά μοντέλα όλων, καθώς κάποιες ομάδες διαφέρουν. Πιστεύω λοιπόν ότι το κλειδί για εμάς θα είναι πως η μεταχείριση και τη διαφάνεια της θα είναι μόνιμη και εμφανής και προφανώς θα χρειαστεί να επεκταθεί πιο μακριά από τα πλαίσια και τους κινητήρες, επίσης. Θα χρειαστεί να δούμε το πακέτο στο σύνολό του και καλώς εχόντων των πραγμάτων στις συζητήσεις μέχρι το τέλος του χρόνου, κάποια λύση θα έχει βρεθεί», δήλωσε ο Κρίστιαν Χόρνερ.
Επιπλέον, όπως αναφέρει το Autosport οι πέντε μεγάλες ομάδες της Formula 1, Red Bull, Ferrari, McLaren, Mercedes GP και Renault αναμένεται να διεξάγουν ξεχωριστές, μεταξύ τους διαπραγματεύσεις προκειμένου να προσπαθήσουν να καταλήξουν σε κάποιο συμβιβασμό που στη συνέχεια θα τεθεί υπό ψηφοφορία από τα υπόλοιπα μέλη της FOTA.