Υστερα από 34 χρόνια παρουσίας στα paddock της Formula 1 και της Williams, ειδικότερα, ο Πάτρικ Χεντ αποφάσισε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.
Ο ένας εκ των συνιδρυτών της ομάδας του Γκρόουβ που μαζί με τον σερ Φρανκ Γουΐλιαμς δημιούργησαν την ομώνυμη ομάδα, θα σταματήσει την ενασχόλησή τους με την Formula 1 και αναμένεται να παραιτηθεί από την θέση του επικεφαλής μηχανικού της ομάδας για να αναλάβει αρμοδιότητες στο αναπτυσσόμενο τμήμα υβριδικής τεχνολογίας της Βρετανικής εταιρείας.
Αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει να ακολουθεί την Williams στους αγώνες του πρωταθλήματος. Η απόφασή του έρχεται ως συνέχεια της προσπάθειας αναδόμησης και ανανέωσης της Βρετανικής εταιρείας προκειμένου να ξεπεράσει το τέλμα στο οποίο έχει βρεθεί. Η φετινή χρονιά ήταν μία από τις χειρότερες καθώς τερμάτισε στην ένατη θέση στους κατασκευαστές με τη φτωχή συγκομιδή των μόλις πέντε βαθμών.
Αυτή είναι η χειρότερη επίδοση της Williams από το 1978, όταν βαθμολογούνταν μόνο οι έξι πρώτοι σε κάθε αγώνα και είχε συγκεντρώσει μόλις έντεκα.
«Φυσικά δεν είναι συνταξιοδότηση, αλλά δεν πρόκειται να είμαι άμεσο μέλος του προγράμματος F1 της Williams την επόμενη χρονιά. Θα ασχοληθώ με το τμήμα υβριδικής τεχνολογίας, κάτι που μπορεί να ακούγεται λίγο ανιαρό και βαρετό αλλά πραγματικά είναι κάτι υψηλής τεχνολογίας και αρκετά ενδιαφέρον.
Φυσικά δε θα ήθελα να σταματήσω την ανάμιξη μου με την Formula 1 σε μια χρονιά όπως η αυτή που αφήσαμε πίσω μας. Όταν όμως έχω μια άποψη για τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω τους Μάικ Κούγκλαν, Μαρκ Γκίλαν και Τζέισον Σόμερβιλ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι πραγματικά δεν είναι αρκετό να δικαιολογώ το ότι συνεχίζω να κάνω τα ίδια πράγματα.
Πιστεύω ειλικρινά ότι αυτά τα παιδιά είναι καλά και είμαι σίγουρος ότι θα αναπτύξουν την ικανότητα της ομάδας. Εχουμε πέσει πολύ χαμηλά, εδώ και αρκετό καιρό, επομένως αυτό (σ.σ. η αναβάθμιση) δεν πρόκειται να γίνει μέσα σε έναν χρόνο», δήλωσε ο Πάτρικ Χεντ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 65χρονος ήταν υπεύθυνος για τη σχεδίαση αρκετά επιτυχημένων μονοθέσιων της Williams που είχαν κατακτήσει εννέα τίτλους κατασκευαστών και επτά οδηγών την περίοδο από το 1980 έως το 1997. Η τελευταία νίκη που κατέκτησε η ομάδα του Γκρόουβ ήταν το 2004 στο GP της Βραζιλίας όταν το μονοθέσιο οδηγούσε ο Κολομβιανός Χουάν Πάμπλο Μοντόγια.
Ο Χεντ νωρίτερα μέσα στην χρονιά πούλησε το 50% των μετοχών του στη Williams στην αρχική δημόσια εγγραφής της Βρετανικής εταιρείας, κερδίζοντας 50 εκατ. δολάρια.