Κανόνες για τη ασφάλεια και τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των δίτροχων ενέκρινε η επιτροπή Περιβάλλοντος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις 5 Δεκεμβρίου. Μεταξύ αυτών είναι η υιοθέτηση του ABS για τις μοτοσικλέτες αλλά και ο έλεγχος στο επίπεδο εκπομπών τους.
Κανόνες για τη ασφάλεια και τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των δίτροχων ενέκρινε η επιτροπή Περιβάλλοντος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις 5 Δεκεμβρίου. Μεταξύ αυτών είναι η υιοθέτηση του ABS για τις μοτοσικλέτες αλλά και ο έλεγχος στο επίπεδο εκπομπών τους.
Πιο συγκεκριμένα, τα δίκυκλα άνω των 125 κυβικών είναι υποχρεωμένα να έχουν σύστημα ABS, σύμφωνα με την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αν και η Επιτροπή της Ευρωβουλής πρότεινε το όριο να πέσει στα 50 κυβικά.
Σε ό,τι αφορά στον εφοδιασμό των μοτοσικλετών με συστήματα ηλεκτρονικής διάγνωσης δεύτερης γενιάς (OBD 2), αυτός δεν προβλέπεται πριν από το 2020. Παρόλα αυτά θα είναι πλέον υποχρεωτικά τα διαγνωστικά συστήματα πρώτης γενιάς (OBD 1), που προειδοποιούν τον οδηγό για πρόβλημα στη μηχανή του.
Σχετικά με το επίπεδο εκπομπών, από την 1η Ιανουαρίου 2016 τα μοτοποδήλατα και τα μικρά δίκυκλα θα πρέπει να ακολουθούν τη νόρμα Euro3, όπως ήδη ισχύει για τις μοτοσικλέτες άνω των 125 κ. εκ., οι οποίες θα περάσουν σταδιακά στο αυστηρότερο Euro4 το 2016 για να φθάσουν το Euro7 το 2020.