Επιστροφή στη μεγάλη οθόνη πραγματοποίησαν το 2009, για πρώτη φορά από το 2002, οι Αμερικανοί καταναλωτές οι οποίοι προτίμησαν να παρακολουθήσουν χολιγουντιανές ταινίες στον κινηματογράφο παρά να τις αγοράσουν σε DVD και δίσκους Blu-ray.
Επιστροφή στη μεγάλη οθόνη πραγματοποίησαν το 2009, για πρώτη φορά από το 2002, οι Αμερικανοί καταναλωτές οι οποίοι προτίμησαν να παρακολουθήσουν χολιγουντιανές ταινίες στον κινηματογράφο παρά να τις αγοράσουν σε DVD και δίσκους Blu-ray.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Adams Media Research που ασχολείται με το χώρο του κινηματογράφου και των μέσων, το αμερικανικό box office άγγιξε τα 9,87 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009, ξεπερνώντας τις πωλήσεις των DVD, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 8,73 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επιπλέον, οι συνολικές πωλήσεις των DVD και Blu- ray συμπεριλαμβανομένων των ταινιών, των τηλεοπτικών σειρών, των βίντεο συναυλιών και άλλων μειώθηκαν κατά περίπου 10%, υποχωρώντας στα 13 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009.
Η Adams Media Research ανέφερε ακόμη ότι οι 8,73 δισεκατομμύρια καταναλωτές που αγόρασαν το 2009 DVD και Blu- ray μειώθηκαν κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Την ίδια ώρα το αμερικανικό box office κέρδιζε έδαφος αυξάνοντας τις εισπράξεις του κατά 10% σε σχέση με το 2008.
Πηγές: ΑΠΕ - ΜΠΕ, Reuters