Ο Στιβ Τζομπς βάζει ένα μεγάλο στοίχημα: ότι θα αναδιαμορφώσει την αγορά των εφημερίδων, της τηλεόρασης και των σχολικών βιβλίων ακριβώς όπως άλλαξε τη μουσική βιομηχανία το iPod.
Με τη νέα συσκευή «tablet» της Apple Inc. που κάνει ντεμπούτο την επόμενη εβδομάδα, ο Στιβ Τζομπς βάζει ένα μεγάλο στοίχημα: ότι θα αναδιαμορφώσει την αγορά των εφημερίδων, της τηλεόρασης και των σχολικών βιβλίων ακριβώς όπως άλλαξε τη μουσική βιομηχανία το iPod.
Κατά τη σχεδίαση της πρωτοποριακής συσκευής, η Apple επικεντρώθηκε στο ρόλο που μπορεί να παίξει αυτή στο σπίτι και το σχολείο, σύμφωνα με τις πηγές της The Wall Street Journal. Η εταιρεία οραματίζεται ότι το tablet θα «φέρει κοντά» τα μέλη της οικογένειας, καθώς θα μπορούν όλοι μαζί να διαβάζουν τις εφημερίδες ή να ελέγχουν το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο.
Η Apple έχει έρθει σε επαφή με εκδότες περιοδικών, εφημερίδων και βιβλίων προκειμένου να συζητήσει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί το περιεχόμενο όλων να συνδυαστεί σε μία συσκευή.
Παράλληλα, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τηλεοπτικά δίκτυα –όπως το CBS Corp. και το Walt Disney Co.– προκειμένου να παρέχει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. Τέλος, η Apple οραματίζεται το πλούσιο «πακέτο» που θα προσφέρει η νέα συσκευή να περιλαμβάνει και βιντεοπαιχνίδια, και για το λόγο αυτό συνεργάζεται ήδη με την Electronic Arts Inc.
Η νέα συσκευή της Apple διεκδικεί μια θέση στην αγορά «ηλεκτρονικής ανάγνωσης», την οποία σχεδόν μονοπωλεί σήμερα το ebook της Amazon, Kindle με μερίδιο αγοράς 70-80%. Η Amazon, βεβαίως, δεν έχει σκοπό να παραδώσει τα όπλα, καθώς εντός της εβδομάδας σκοπεύει να ανακοινώσει ότι θα επιτρέψει στους προγραμματιστές της να δημιουργήσουν το λεγόμενο "ενεργό περιεχόμενο" στο Kindle, εντείνοντας τον ανταγωνισμό στην αγορά.