Πολιτική
Τρίτη, 02 Μαρτίου 2010 10:07

Π. Γερουλάνος: Αποτελεσματική προβολή της Ελλάδας παρά την κρίση

«Δυστυχώς, λόγω της σημερινής οικονομικής κατάστασης, δεν μπορούμε ούτε να διαθέσουμε τα χρήματα που απαιτούνται για την προβολή του τουριστικού μας προϊόντος, αλλά ούτε και να εκτιμήσουμε από τώρα τις προοπτικές της νέας τουριστικής περιόδου», δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, ολοκληρώνοντας την επίσκεψή του στις ΗΠΑ

«Ο τουρισμός, ειδικά για τη χώρα μας, αποτελεί ένα σημαντικό τομέα για την ανάπτυξη, αλλά δυστυχώς, λόγω της σημερινής οικονομικής κατάστασης, δεν μπορούμε ούτε να διαθέσουμε τα χρήματα που απαιτούνται για την προβολή του τουριστικού μας προϊόντος, αλλά ούτε και να εκτιμήσουμε από τώρα τις προοπτικές της νέας τουριστικής περιόδου».

Τα παραπάνω επεσήμανε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, παρουσιάζοντας στους δημοσιογράφους τα συμπεράσματα των επαφών του στις ΗΠΑ. Ο υπουργός επισκέφθηκε το Σαββατοκύριακο την ετήσια ταξιδιωτική έκθεση της εφημερίδας «New York Times» στο Μανχάταν, όπου είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει πολλές συναντήσεις με επικεφαλής ξένων αντιπροσωπειών, με παράγοντες του τουριστικού κλάδου, με ταξιδιωτικούς πράκτορες, ενώ παραχώρησε συνεντεύξεις σε αρκετά ΜΜΕ, τόσο από τις ΗΠΑ όσο κι από άλλες χώρες που κάλυψαν την έκθεση.

«Περνάμε μια μεγάλη κρίση, όμως δεν την κρύβουμε και προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα για τη σωστή και αποτελεσματική προβολή της Ελλάδας, του φυσικού πλούτου της και των ανθρώπων της», σημείωσε ο κ. Γερουλάνος μίλησε για τις "ουσιαστικές αλλαγές" που χρειάζονται τόσο για την ανάδειξη, την προβολή και την αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος, αλλά παράλληλα και για να τεθεί ένα "σωστό πλαίσιο" που με κανόνες, έλεγχο και όραμα θα βελτιώσει και θα διορθώσει ατέλειες, ελλείψεις και λανθασμένες πρακτικές που υπάρχουν στον τουριστικό κλάδο.

Ο υπουργός Πολιτισμού ανέπτυξε την όλη φιλοσοφία που διέπει την πολιτική της κυβέρνησης για την προσέλκυση τουριστών και την προβολή του πολιτισμού μας, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις σημαντικές οφειλές που, όπως είπε, έχει ο ΕΟΤ σε αρκετά αμερικανικά και ευρωπαϊκά ΜΜΕ από απλήρωτες δηλαδή διαφημίσεις, κάνοντας ακόμη πιο δύσκολο το έργο για προβολή του τουρισμού της Ελλάδας.

Εξάλλου, ο κ. Γερουλάνος μίλησε για διαφορετική προσέγγιση των αμερικανικών ΜΜΕ έναντι της Ελλάδας, επσημαίνοντας: «Στην Ευρώπη επικεντρώνουν την κριτική τους στην Ελλάδα, ενώ στις ΗΠΑ όταν αναφέρονται στη χώρα μας, δίνουν και τη συνολική εικόνα για την οικονομική κρίση που επικρατεί και σ΄ άλλες ευρωπαϊκές χώρες».

Τέλος, όπως έκανε γνωστό, θα συνοδεύει τον πρωθυπουργό στο ταξίδι του στις ΗΠΑ και με την ευκαιρία της παρουσίας του στην Ουάσιγκτον, θα έχει σειρά συναντήσεων με εκπροσώπους του πολιτιστικού και τουριστικού τομέα της αμερικανικής πρωτεύουσας.

Πηγή: ΑΠΕ