Για πρώτη φορά, σύγχρονος Έλληνας εικαστικός εκθέτει στην Εθνική Πινακοθήκη της Κίνας: η έκθεση του Βαγγέλη Ρήνα «Ατέρμων Πλεύση ΙΙΙ», με τριάντα πέντε έργα ζωγραφικής κι ένα γλυπτό καράβι, παρουσιάζεται στο σημαντικότερο μουσείο της Κίνας, από τις 6 έως τις 29 Μαρτίου. Στη συνέχεια, η έκθεση θα μεταφερθεί στη Σχολή Καλών Τεχών του Πανεπιστημίου της Σαγκάης, από τις 9-16 Απριλίου.
Για πρώτη φορά, σύγχρονος Έλληνας εικαστικός εκθέτει στην Εθνική Πινακοθήκη της Κίνας: η έκθεση του Βαγγέλη Ρήνα «Ατέρμων Πλεύση ΙΙΙ», με τριάντα πέντε έργα ζωγραφικής κι ένα γλυπτό καράβι, παρουσιάζεται στο σημαντικότερο μουσείο της Κίνας, από τις 6 έως τις 29 Μαρτίου. Στη συνέχεια, η έκθεση θα μεταφερθεί στη Σχολή Καλών Τεχών του Πανεπιστημίου της Σαγκάης, από τις 9-16 Απριλίου.
Σύμβολο της ελληνικής ταυτότητας, το ξύλινο γλυπτό καράβι, που φιλοτέχνησε ο Βαγγέλης Ρήνας, «διηγείται» ένα παραμύθι του Yang ShaoBo. Η ιστορία, είναι σκαλισμένη στην επιφάνεια με κινέζικα ιδεογράμματα και με γραφή μπράιγ, από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
Ο συγγραφέας Yang ShaoBο, τονίζει αναφερόμενος στο έργο του έλληνα εικαστικού: «Ο Βαγγέλης Ρήνας, άλλοτε είναι ο γηραιός ογδοντάχρονος Οδυσσέας του Ομήρου και άλλοτε, ο οκτάχρονος Μικρός Πρίγκιπας του Αντουάν ντε Σαιντ Εξπερύ. Η ζωγραφική του αναμειγνύει δύο ατμόσφαιρες: λύπη και χαρά. Αυτό, που στα ελληνικά αποδίδεται ως ΅χαρμολύπηΆ και στα κινέζικα ως ΅Bei Xin Jiao JiΆ (λύπη και χαρά σε πλήρη συνύπαρξη).
Αυτές οι νύμφες ή οι μούσες χώνονται μέσα στην αγκάλη της λύπης ή της χαράς, ακριβώς, όπως κουρνιάζουν μέσα στη μήτρα της μάνας. Αυτή είναι η αναγέννηση του ενήλικα, είναι η λύπη και η χαρά πριν την έναρξη της ατέρμονης πλεύσης της ζωής.
Η Κίνα, για τον Βαγγέλη Ρήνα, δεν είναι η πατρίδα του σώματός του, αλλά αναπάντεχα δείχνει να είναι η πατρίδα της ψυχής του. Κάθε Κινέζος, θα μπορέσει να ανακαλύψει ένα κομμάτι κρυμμένου ουρανού της ψυχής του, μέσω των έργων ενός καλλιτέχνη, που έρχεται από μια τόσο μακρινή χώρα-την Ελλάδα».