Η επιλογή της FIFA να διαθέσει εισιτήρια σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους σε διάφορα καταστήματα και σούπερ μάρκετ της Νοτίου Αφρικής φαίνεται πως έπιασε τόπο καθώς περισσότερα από 53.000 «κομμάτια» διατέθηκαν μέσα σε λίγες ώρες.
Η επιλογή της FIFA να διαθέσει εισιτήρια σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους σε διάφορα καταστήματα και σούπερ μάρκετ της Νοτίου Αφρικής φαίνεται πως έπιασε τόπο καθώς περισσότερα από 53.000 «κομμάτια» διατέθηκαν μέσα σε λίγες ώρες.
Όπως έγινε γνωστό, σε 23 παιχνίδια της τελικής φάσης, μεταξύ των οποίων ο εναρκτήριος αγώνας αλλά και οι δύο ημιτελικοί (για τον τελικό εδώ και καιρό δεν υπήρχε διαθέσιμο εισιτήριο), έγινε sold-out! Και αυτό γιατί πουλήθηκαν πάνω από 53.000 εισιτήρια στις πρώτες ώρες του νέου τρόπου διάθεσης.
Ο νέος τρόπος διάθεσης αφορά την πώληση εισιτηρίων σε περίπου 600 ειδικά διαμορφωμένους χώρους μέσα σε διάφορα μεγάλα καταστήματα και σούπερ μάρκετ! Κάτι που αποδεικνύει για μία ακόμα φορά πως η διάθεση εισιτηρίων μέσω ίντερνετ δεν ήταν καθόλου προσιτή στους πολίτες της Νοτίου Αφρικής, οι οποίοι προτιμούν τον παραδοσιακό τρόπο αναμονής στην «ουρά».
Πηγή: www.gazzetta.gr