Πολιτική
Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010 17:28

ΚΚΕ: «Όχι» στη μετατροπή των εκπαιδευτικών σε γρανάζια ενός άδικου συστήματος

Την αντίθεσή της στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας εξέφρασε η γενική γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, μετά τη συνάντησή της με την ΟΛΜΕ, καλώντας τους εκπαιδευτικούς σε «κοινούς αγώνες» με όλους τους εργατοϋπαλλήλους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Την αντίθεσή της στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας εξέφρασε η γενική γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, μετά τη συνάντησή της με την ΟΛΜΕ, καλώντας τους εκπαιδευτικούς σε «κοινούς αγώνες» με όλους τους εργατοϋπαλλήλους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

«Θεωρούμε ζωτική ανάγκη και απολύτως αναγκαίο να υπάρχουν όχι μόνο αγωνιστικές κινητοποιήσεις του κλάδου των εκπαιδευτικών, αλλά και κοινοί αγώνες με όλους τους εργατοϋπαλλήλους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και με τα κοινά ζητήματα που έχουν, εργασιακά, ασφαλιστικά, αλλά και με το θέμα της Παιδείας, με αιχμή του δόρατος την πάλη κατά του πολυνομοσχεδίου που έρχεται, τον Καλλικράτη, ο οποίος μεταφέρει σοβαρά προβλήματα της Παιδείας στην περιφέρεια και στους δήμους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σημείωσε ακόμη την αντίθεση του ΚΚΕ «στις νέες εργασιακές σχέσεις που καθορίζονται για τους εκπαιδευτικούς με την αξιολόγηση τάχα των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας, που στην πραγματικότητα θα οδηγήσει στην ταξικοποίηση του σχολείου, θα οδηγήσει σε πολλαπλές εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών».

Σύμφωνα με την κ. Παπαρήγα, οι νέες εργασιακές σχέσεις «επιδιώκουν να τους μετατρέψουν σε γρανάζια ενός άδικου συστήματος σε βάρος των παιδιών των λαϊκών οικογενειών».

«Είμαστε ριζικά αντίθετοι με την αδιοριστία και με τις πολλαπλές εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών. Εμείς ξεκινάμε απ' το ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν δουλειά, πολύ περισσότερο που η Ελλάδα έχει και μια ιδιομορφία, νησιών, βουνών, χωριών με ολιγάριθμα παιδιά, αλλά ξεκινώντας και από την ανάγκη να υπάρχουν νέες εκπαιδευτικές μέθοδοι, όπου περισσότεροι εκπαιδευτικοί ασχολούνται με λιγότερα παιδιά, για να γίνεται ουσιαστική διδασκαλία, όχι από καθ' έδρας, να υπάρχει διάλογος, να υπάρχει άσκηση κρίσης και τρόπου οργάνωσης της δουλειάς. Είμαστε αντίθετοι με το σχολείο της αγοράς, άρα είμαστε αντίθετοι με τις αγοραίες διατάξεις που αφορούν τον χώρο των εκπαιδευτικών», πρόσθεσε.