Σημαντικά έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις μέσω διαδικτύου σχετικά με online ταξιδιωτικές πληροφορίες και ειδικότερα για διακοπές στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2010, παρά τις εκτενείς δημόσιες συζητήσεις που πραγματοποιούνται για την οικονομική κρίση και τον αντίκτυπο που έχει στη χώρα.
Σημαντικά έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις μέσω διαδικτύου σχετικά με online ταξιδιωτικές πληροφορίες και ειδικότερα για διακοπές στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2010, παρά τις εκτενείς δημόσιες συζητήσεις που πραγματοποιούνται για την οικονομική κρίση και τον αντίκτυπο που έχει στη χώρα.
Τα παραπάνω καταδεικνύονται και από τα δεδομένα που προκύπτουν από το Google Insights for Search.
«Τα τελευταία χρόνια το Διαδίκτυο έχει επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που οι καταναλωτές αναζητούν ταξιδιωτικές πληροφορίες, καταδεικνύοντας μια σαφή στροφή προς το online περιβάλλον. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την τάση, η Google εμπλουτίζει διαρκώς προϊόντα της όπως το Google Earth, τα Google maps και τη λειτουργία Street View, με τουριστικές και επιχειρηματικές πληροφορίες. Χρησιμοποιώντας αυτές τις εφαρμογές, οι τουριστικές επιχειρήσεις (όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ.) έχουν την ευκαιρία να προάγουν τις δραστηριότητές τους online χωρίς κόστος» δήλωσε ο Andrew Pozniak, Head of Travel της Google για τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Οπως δείχνουν και τα τελευταία στοιχεία από το Google Insights for Search, σε παγκόσμιο επίπεδο ο όρος αναζήτησης «κράτηση ηλιόλουστων διακοπών» έχει αυξηθεί κατά 300% και ταυτόχρονα, όροι που σχετίζονται με το «διακοπές στην Ελλάδα» έχουν αυξηθεί συνολικά κατά 160%. Οι χρήστες που ενδιαφέρονται να περάσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα φαίνεται ότι προέρχονται πρωτίστως από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
Όσον αφορά τους προορισμούς, τα ελληνικά νησιά συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον:
Αύξηση αναζήτησης όρων (τις τελευταίες ενενήντα ημέρες)
• Σκιάθος 70%
• Μύκονος 60%
• Σαντορίνη 40%
• Κρήτη 40%