Πολιτική
Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010 09:46

Τετράωρες στάσεις εργασίας από δασκάλους - νηπιαγωγούς

Σε τετράωρες στάσεις εργασίας προχωρούν από σήμερα δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, σύμφωνα με απόφαση του δ.σ. της ΔΟΕ. Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή αύριο στις 18:00.

Σε τετράωρες στάσεις εργασίας προχωρούν από σήμερα δάσκαλοι και νηπιαγωγοί. Οι στάσεις θα επαναληφθούν αύριο, την Παρασκευή και την 3η Μαΐου, σύμφωνα με απόφαση του δ.σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ). Αύριο Πέμπτη, εν τω μεταξύ, στις 6 μ.μ., διοργανώνεται πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή.

Οπως ανακοίνωσαν τα μέλη του δ.σ. της ΔΟΕ, αποφασίσθηκε επίσης η κήρυξη 48ωρης απεργίας στις 4 και 5 Μαΐου. Επίσης, προσανατολίζονται σε νέα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση τις ημέρες εισαγωγής και ψήφισης του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας στην ολομέλεια της Βουλής και σε συντονισμό -όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση- με το εργατικό κίνημα.

Μετά τις 7 Μαΐου θα γίνουν γενικές συνελεύσεις των κατά τόπους συλλόγων των δασκάλων, με στόχο την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, ενώ στις 10 Μαΐου θα ληφθεί η τελική απόφαση από τη γενική συνέλευση προέδρων.

Οι δάσκαλοι, όπως τονίζουν στην ανακοίνωση, ζητούν την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου.

Στις κινητοποιήσεις θα συμμετάσχουν και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί με 48ωρη την Τρίτη 4 και Τετάρτη 5 Μαΐου 2010 καταγγέλλοντας την αθέτηση και ανατροπή των σημείων στα οποία είχε εξασφαλιστεί προσέγγιση εκπαιδευτικών, ιδιοκτητών και υπουργείου, στο πλαίσιο του διαλόγου που οργανώθηκε από το υπουργείο, και την αντικατάστασή τους από όλες τις μονομερείς διεκδικήσεις των ιδιοκτητών.

Απόσυρση του ν.σ. και έναρξη διαλόγου ζητεί η ΟΛΜΕ

Εν τω μεταξύ την απόσυρση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας και την έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες μέσω της διαδικασίας των συλλογικών διαπραγματεύσεων, ζητεί η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

«Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πρέπει να κατανοήσει ότι τα μεγάλα προβλήματα της εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίζονται με νόμους και ρυθμίσεις αντίθετες προς τα συμφέροντα της εκπαίδευσης, που επιβάλλονται εκβιαστικά από την εξουσία. Διαφορετικά, θα αναλάβει το κόστος μια ακόμη αποτυχημένης εκπαιδευτικής "μεταρρύθμισης"», επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ και προσθέτει:

«Η υπουργός Παιδείας έσπευσε να καταθέσει στη Βουλή το σχέδιο νόμου χωρίς προηγουμένως να το κοινοποιήσει στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, όπως είχε υποσχεθεί, αλλά και παρά την έκκλησή μας να μην κατατεθεί πριν προχωρήσει το υπ. Παιδείας σε συλλογική διαπραγμάτευση με την ΟΛΜΕ».