Ευέλικτες στρατηγικές και τακτικές δημιουργεί και αναπτύσσει η διοίκηση του ομίλου της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου για τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου εκμετάλλευσης (ΕΒITDA) του Ομίλου και την έξοδό της από το καθεστώς Επιτήρησης.
Ευέλικτες στρατηγικές και τακτικές δημιουργεί και αναπτύσσει η διοίκηση του ομίλου της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου για τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου εκμετάλλευσης (ΕΒITDA) του Ομίλου και την έξοδό της από το καθεστώς Επιτήρησης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση ο όμιλος σχεδιάζει να αντικαταστήσει τα ταχύπλοα πλοία στις γραμμές που δραστηριοποιούνται με συμβατικά πλοία. Ο σχεδιασμός αυτός έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται.
Πρόθεση της διοίκησης είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του μεταφορικού έργου, με επέκταση σε εμπορικά πλοία (Ro-Ro) τα οποία θα δρομολογηθούν στις ήδη υπάρχουσες αλλά και σε νέες γραμμές. Το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος εκμετάλλευσης, τόσο σε καύσιμα όσο και σε προσωπικό, εκτιμάται ότι θα βελτιώσει το μεικτό περιθώριο της εταιρείας.
Η διοίκηση του Ομίλου διαπραγματεύεται με τις πιστώτριες τράπεζες προκειμένου να υπάρξει βελτίωση της χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου και του αντίστοιχου χρηματοοικονομικού κόστους. Πέραν τούτου, στόχος της διοίκησης είναι να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου όταν οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέψουν.
Τέλος, σχεδιάζεται η αναδιάταξη και αναδιοργάνωση των εσωτερικών δομών της εταιρείας προκειμένου να καταστούν ποιο ευέλικτες και να μειωθεί το λειτουργικό κόστος. Τα αποτελέσματα των παραπάνω προσπαθειών αναμένεται να ασκήσουν ουσιώδη επίδραση στα αποτελέσματα του Ομίλου από το δεύτερο τρίμηνο του 2011.