Αποκλεισμένες είναι οι είσοδοι στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ από συμβασιούχους τεχνικούς των οποίων λήγει σήμερα η σύμβαση εργασίας. Ενταση όταν εμποδίστηκε η είσοδος μονίμων υπαλλήλων από τους συμβασιούχους.
Υπό κατάληψη τελεί το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή από συμβασιούχους τεχνικούς των οποίων λήγει σήμερα η σύμβαση εργασίας και δεν έχει ανανεωθεί. Οι συμβασιούχοι έχουν αποκλείσει όλες τις εισόδους στο κτίριο και δεν επιτρέπουν την είσοδο σε αυτό.
Κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού των εισόδων του Ραδιομεγάρου σημειώθηκε ένταση όταν εμποδίστηκε δυναμικά η είσοδος μόνιμων υπαλλήλων της ΕΡΤ από τους συγκεντρωθέντες συμβασιούχους.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι συμβασιούχοι αμέσως μετά τη συνάντηση που είχαν εκπρόσωποί τους με τη διοίκηση της ΕΡΤ, αναφέρονται τα εξής: «Σήμερα η ΕΡΤ τελεί υπό κατάληψη από τους υπό διωγμό συμβασιούχους με τη συμπαράσταση των μονίμων συναδέλφων. Η διοίκηση της ΕΡΤ δεν είναι σε θέση να παράσχει ένα χρονοδιάγραμμα για τις επόμενες κινήσεις της. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι η άμεση διακοπή των συμβάσεών μας. Σημειωτέον, οι συμβασιούχοι δεν δικαιούνται να μπουν στο ταμείο ανεργίας, ούτε, φυσικά, λαμβάνουν αποζημίωση. Πρόκειται για εργαζόμενους των 700-1.000 ευρώ, χωρίς άδειες, χωρίς υπερωρίες, χωρίς δώρα και χωρίς επαρκή ένσημα».
Οι συμβασιούχοι δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι να πάρουν μια ικανοποιητική απάντηση από τη διοίκηση της ΕΡΤ.
ΣΥΡΙΖΑ: Μήνυμα συμπαράστασης στους συμβασιούχους
Για απαξίωση του ρόλου του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα κατηγορεί την κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των συμβασιούχων της ΕΡΤ.
Με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει την αλληλεγγύη του στα αιτήματα των εργαζομένων, αλλά και τη στήριξή του στον αγώνα τους για τη διεκδίκηση «μόνιμης, σταθερής εργασία, χωρίς καθεστώς ομηρίας και δουλείας με συμβάσεις έργου και ενοικιάσεις εργαζομένων».
«Μόνο δίκαιος μπορεί να χαρακτηριστεί ο αγώνας των συμβασιούχων, που διεκδικεί να μην οδηγηθεί στο δρόμο της ανεργίας, έχοντας καλύψει όλο το διάστημα των χρόνων αυτών πάγιες και διαρκείς ανάγκες της ΕΡΤ», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.