Παρά τις όποιες διαμαρτυρίες από ποδοσφαιριστές, προπονητές και δημοσιογράφους για την τροχιά που παίρνει στον αέρα, η μπάλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, Τζαμπουλάνι, αποτελεί ήδη εμπορική επιτυχία για την κατασκευάστρια εταιρεία της, την Adidas.
Παρά τις όποιες διαμαρτυρίες από ποδοσφαιριστές και προπονητές για την τροχιά που παίρνει στον αέρα, η μπάλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, Τζαμπουλάνι, αποτελεί ήδη εμπορική επιτυχία για την κατασκευάστρια εταιρεία της, Adidas.
Σύμφωνα με τον αμερικάνικο κολοσσό στην αθλητική ένδυση, πάνω από 13 εκατομμύρια Τζαμπουλάνι (που στη γλώσσα των Ζουλού σημαίνει «να χαίρεσαι») έχουν ήδη φύγει από τα ράφια των καταστημάτων, αριθμός διπλάσιος από την αντίστοιχη μπάλα του Μουντιάλ 2006.
Τις πωλήσεις δεν έχει ρίξει ούτε η σχετικά «αλμυρή» τιμή των 150 ευρώ, αν και κάποιος μπορεί να αποκτήσει μια μίνι εκδοχή της μπάλας με μόλις 12 ευρώ.
Από την πλευρά της, πάντως, η FIFA φαίνεται να συμμερίζεται τις διαμαρτυρίες των αθλητών.
«Δεν είμαστε αδιάφοροι στα παράπονα των ποδοσφαιριστών. Η Τζαμπουλάνι είναι πολύ διαφορετική απΆ όλες τις προηγούμενες μπάλας», παρατήρησε ο γενικός γραμματέας της παγκόσμιας ομοσπονδίας, Τζερόμ Βάλκε.