Ο Μαρκ Γουέμπερ της Red Bull είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού στο Γκραν Πριν της Ουγγαρίας και χάρη στην τέταρτη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα της Formula 1, ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών. Δεύτερος τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο και τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Μαρκ Γουέμπερ είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού στο Γκραν Πριν της Ουγγαρίας και χάρη στην τέταρτη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα της Formula 1, ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών.
Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull εκμεταλλεύτηκε, δηλαδή, με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός ότι ο Λούις Χάμιλτον της McLaren δεν κατάφερε να τερματίσει, αφήνοντας δεύτερο τον Βρετανό οδηγό.
Παρόλα αυτά, η μάχη που έκοψε την ανάσα όλων σε άλλο ένα συγκλονιστικό Γραν πριν ήταν αυτή ανάμεσα στον Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari, που τερμάτισε δεύτερος και στον έτερο οδηγό της Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος ακολούθησε τρίτος.
Ο Φέτελ ξεκίνησε από την pole position και για 29 ολόκληρους γύρους οδηγούσε την κούρσα, όμως η απειρία του για άλλη μια φορά αποδείχθηκε καθοριστική.
Για τον 23χρονο Γερμανό πιλότο η ατυχία του ξεκίνησε στον 15ο γύρο, όταν λόγω θραυσμάτων που υπήρχαν από μια διαλυμένη αεροτομή, μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Σε εκείνο το σημείο όλα τα μονοθέσια ξεκίνησαν να εισέρχονται στα pit και εκεί ο Φέτελ την πάτησε.
Ο πιλότος της Red Bull μπήκε ταχύτατα για αλλαγή ελαστικών, αλλά το λάθος του να μην αφήσει την απαιτούμενη διαφορά από το αυτοκίνητο ασφαλείας κατά την επανεκκίνηση του αγώνα είχε ως αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με αφαίρεση του χρόνου της διέλευσής του από τα pit. Ο Φέτελ πιθανότατα ούτε γνώριζε τον κανονισμό, όμως σχεδόν με δάκρυα στα μάτια το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να αφήσει τους Γουέμπερ και Αλόνσο να τον προσπεράσουν.
Φυσικά στη συνέχεια πίεσε για να περάσει τον πιλότο της Ferrari και να ανέβει στη δεύτερη θέση, όμως τίποτα δεν άλλαξε στη σειρά των τριών τους μέχρι τέλους.
Κατά τ' άλλα, η είσοδος όλων μαζί των μονοθέσιων στα pit προκάλεσε τεράστιο πανικό. Έτσι, μεταξύ άλλων περιστατικών, ο Νικ Ρόζμπεργκ της Mercedes είδε τη μια του ρόδα να εκτοξεύετε πάνω στους μηχανικούς του, που δεν τη βίδωσαν καλά, ενώ λόγω ασυνεννοησίας Κούμπιτσα και Τρούλι συγκρούσθηκαν.
Στα της κορυφής, τέταρτος με συνέπεια τερμάτισε ο Φελίπε Μάσα της Ferrari, ενώ πέμπτος ο Ρώσος Βιτάλι Πετρόφ με Renault στην καλύτερη ποτέ εμφάνισή του στη Formula 1.
Για ακόμα ένα Γκραν Πρι ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον με McLaren έμεινε μακριά από τον καλό του εαυτό και τερμάτισε 8ος, την ώρα που ο ομόσταβλός του Χάμιλτον εγκατέλειψε, όταν το τιμόνι του κόλλησε σε μια λανθασμένη του στροφή.
Εντυπωσιακή και η κόντρα μεταξύ Μπαρικέλο και Σουμάχερ. Οι δυο πρώην teammates στην Ferrari και νυν πιλότοι των Williams και Mercedes τερμάτισαν 10ος και 11ος αντίστοιχα. Στον 62ο γύρο όμως παραλίγο να συγκρουσθούν, όταν ο Μπαρικέλο προσπάθησε να προσπεράσει (επιτυχώς εν τέλει) τον Σουμάχερ και εκείνος δεν τον άφησε. Ο Βραζιλιάνος λίγο έλειψε να πέσει πάνω στον τοίχο, αλλά τελευταία στιγμή ο Γερμανός θρύλος της Formula 1 έκοψε όλο αριστερά και τα χειρότερα αποφεύχθησαν.
Η τελική κατάταξη:
1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:41:05.571|
2. Αλόνσο, Ferrari, +17.821
3. Φέτελ, Red Bull, +19.252
4. Μάσα, Ferrari, +27.474
5. Πετρόφ, Renault, +1:13.100
6. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1:16.700
7. Ντε λα Ρόσα, Sauber, +1 γύρος
8. Μπάτον, McLaren, +1 γύρος
9. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
10. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
11. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
13. Λιούτσι, Force India, +1 γύρος
14. Κοβαλάινεν, Lotus, +3 γύροι
15. Τρούλι, Lotus, +3 γύροι
16. Γκλοκ, Virgin , +3 γύροι
17. Σένα, HRT, +3 γύροι
18. Ντι Γκράσι, Virgin, +4 γύροι
19. Γιαμαμότο, HRT, + 4 γύροι
Δεν τερμάτισαν:
Χάμιλτον, McLaren
Κούμπιτσα, Renault
Ρόσμπεργκ, Mercedes
Σούτιλ,Force India
Αλγκερσουαρί, Toro Rosso