Πολιτική
Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010 13:34

Αύριο η ανακοίνωση των βάσεων

Τέλος στην αγωνία χιλιάδων υποψηφίων μπαίνει αύριο Τετάρτη, με την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας (www.minedu.gov.gr), στα σχολεία όλης της χώρας, αλλά και στο naftemporiki.gr.

Τέλος στην αγωνία χιλιάδων υποψηφίων μπαίνει αύριο Τετάρτη, με την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υφυπουργού Παιδείας Γ. Πανάρετου, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν από αύριο το πρωί να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω του ιστοτόπου του υπουργείου ( http://www.minedu.gov.gr ) πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους (ή ενδεκαψήφιο για αλλογενείς - αλλοδαπούς) και τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων γίνεται προσπάθεια ώστε να βελτιωθεί η προσβασιμότητα στην διεύθυνση αυτή, ιδίως τις ώρες αιχμής.

Οι υποψήφιοι που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα και από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών στον τετραψήφιο αριθμό 1500.

Τα αποτελέσματα θα αποσταλούν αύριο ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις και τα Γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να εκτυπωθούν ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων και να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

Οι βάσεις εισαγωγής διαθέσιμες και φέτος στο naftemporiki.gr

Λίγοι διορισμοί, πολλές συνταξιοδοτήσεις στη νέα σχολική χρονιά

Στο μεταξύ ομαλά αναμένεται να αρχίσει η νέα σχολική χρονιά, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, Αννα Διαμαντοπούλου, καθώς οι επιτροπές του υπουργείου εργάζονται με εντατικούς ρυθμούς.

Πάντως χθες η κ. Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι φέτος είναι ίσως η δυσκολότερη χρονιά από τη μεταπολίτευση και μετά. «Εχουμε», όπως είπε, «το μισό αριθμό διορισμών και μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων.

Απαντήσεις για τα κενά στα σχολεία ζητά η ΝΔ

Εξάλλου, σαφείς απαντήσεις για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών εν όψει έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς ζητά από την υπουργό Παιδείας η αρμόδια τομεάρχης της ΝΔ Ελίζα Βόζεμπεργκ.

«Πολύ έγκαιρα επισημάναμε την αντιφατική και επιζήμια πολιτική της κυβέρνησης, η οποία προκάλεσε κύμα φυγής 11.500 εκπαιδευτικών προς την οδό της συνταξιοδότησης», τονίζει σήμερα η κ. Βόζεμπεργκ.

Ζητά, τέλος, από την υπουργό Παιδείας να ενημερώσει τους πολίτες για τα ακόλουθα:

1) Πόσα κενά υπάρχουν στην εκπαίδευση, σε ποιες ειδικότητες και πώς τελικώς θα καλυφθούν;

2) Γιατί περιορίστηκαν οι προσλήψεις στο 50%, ενώ ο Πρωθυπουργός και το Υπουργείο είχαν διαβεβαιώσει ότι από την πολιτική παγώματος των προσλήψεων εξαιρούνται τα Υπουργεία Υγείας και Παιδείας;

3) Σε ποιο ύψος ανέρχονται τα κονδύλια που εξασφάλισε για την αναγκαία πρόσληψη εκπαιδευτικών;

4) Θα υπάρξουν τελικώς τμήματα με υπεράριθμους μαθητές, και αν ναι, πόσα και σε ποιες περιοχές;

ΛΑΟΣ: Υπάρχουν και οι λίστες...

Σε δηκτικό ύφος ήταν και το σχόλιο του ΛΑΟΣ για τα κενά στα σχολεία.

«Γιατί δυσκολεύουν την ζωή των Ελληνικών οικογενειών; Όταν υπάρχει κενό - δόξα τω Θεώ - υπάρχουν και οι λίστες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος του κόμματος, κ. Κ. Αϊβαλιώτης.

ΣΥΡΙΖΑ: Χρονικό μιας προαναγγελθείσης εξαθλίωσης

Με το χρονικό μιας προαναγγελθείσης εξαθλίωσης για τη δημόσια παιδεία θα μπορούσε να συγκριθεί η «δυσκολότερη χρονιά της μεταπολίτευσης», που εξήγγειλε η κα Διαμαντοπούλου, σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Σε κάθε περίπτωση, η κυβερνητική πολιτική έκανε ότι μπορούσε, με τις περικοπές δαπανών και διορισμών, για να το επιτύχει, συμπληρώνει και συνεχίζει:

«Όταν μόνον η δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανοίγει τις πύλες της το Σεπτέμβρη με περίπου 10.000 κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία, έναντι 1.600 νεοδιόριστων, είναι προφανές ότι, ακόμη και αν ανακληθούν στις θέσεις τους οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί, το πρόβλημα δεν λύνεται».

Επιπλέον, ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας ότι ακολουθώντας πιστά τις συνταγές του ΔΝΤ, επιχειρεί να «εξορθολογήσει» την δημόσια παιδεία υποβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την ποιότητα των υπηρεσιών της.