Πολιτική
Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010 17:22

Διχασμένοι οι εκπρόσωποι των ιδιοκτήτων ΦΔΧ στη Βουλή

Με διαφορετικές προσεγγίσεις υποδέχθηκαν το ν/σ για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων, που ήταν παρόντες στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, στην οποία συζητήθηκαν οι διατάξεις του.

Με διαφορετικές προσεγγίσεις υποδέχθηκαν το ν/σ για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων, που ήταν παρόντες στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, στην οποία συζητήθηκαν οι διατάξεις του.

Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, έκανε λόγο για ν/σ που μηδενίζει την προσωπική περιουσία των επαγγελματιών του κλάδου του και καταστρέφει το μέλλον των οικογενειών τους.

Ο κ. Τζωρτζάτος κατηγόρησε την κυβέρνηση για φαρισαϊσμό, τονίζοντας ότι οι χθεσινές δεσμεύσεις των αρμόδιων υφυπουργών στην επιτροπή της Βουλής, ήταν αόριστες σε ό,τι αφορά τα αιτήματα τους για τα ασφαλιστικά συνταξιοδοτικά, τα φορολογικά και τα αναπτυξιακά κίνητρα.

«Αν θα ψηφίσετε το ν/σ θα καταστρέψετε 150.000 οικογένειες. Από την επόμενη της ψήφισης του κανείς δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του. Δώστε μια 5ετή μεταβατική περίοδο, όπως έγινε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες», είπε χαρακτηριστικά.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι επισημάνσεις τόσο του προέδρου της Ομοσπονδίας επαγγελματικών μικρών φορτηγών ΔΧ Σπύρου Καπετάνιου, όσο και του προέδρου της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών Απόστολου Κενανίδη. Και οι δύο επέμειναν στα τρία επίμαχα αιτήματα τους για παράταση της μεταβατικής περιόδου, για την διατήρηση του 35% της αξίας της άδειας αλλά και των αναπτυξιακών κινήτρων.

Αντίθετα, ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Βασίλης Δημητρόπουλος, τάχθηκε υπέρ του ν/σ, υποστηρίζοντας ότι είναι ένα βασικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών, την κατάργηση του αθέμιτου ανταγωνισμού και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Ταυτόχρονα επεσήμανε ότι θα βοηθήσει στην επίλυση χρόνιων αιτημάτων των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων και θα δημιουργήσει για αυτούς καλύτερες και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Η επεξεργασία του ν/σ στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής θα ολοκληρωθεί αύριο με την συζήτησή του επί των άρθρων.