Θέματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης, μέσω της διασφάλισης της ομαλής κίνησης των οχημάτων (Ι.Χ. και μέσων μεταφοράς) στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης, βρέθηκαν στο επίκεντρο σύσκεψης, υπό τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπ. Βούγια, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Τροχαίας, του δήμου και των ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης.
Θέματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης, μέσω της διασφάλισης της ομαλής κίνησης των οχημάτων (Ι.Χ. και μέσων μεταφοράς) στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης, βρέθηκαν στο επίκεντρο σύσκεψης, υπό τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρο Βούγια, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Τροχαίας, του δήμου και των ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης.
Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας στο γραφείο του υφυπουργού, συμμετείχαν ο διευθυντής της Τροχαίας Θεσσαλονίκης Γιώργος Θάνογλου, αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών ταξί του Νομού Θεσσαλονίκης με επικεφαλής τον πρόεδρο του Σωματείου «Ερμής» Κώστα Γιαννακάκη, και εκπρόσωποι της αντιδημαρχίας Κυκλοφορίας του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Σκοπός της συνάντησης ήταν, μεταξύ άλλων, ο συντονισμός όλων των εμπλεκόμενων μερών για την αρτιότερη οργάνωση των εκδηλώσεων, που έχουν προγραμματισθεί για την ‘’Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο’’, την Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου (6-10 μ.μ.). Οι εκδηλώσεις τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και περιλαμβάνουν μερική πεζοδρόμηση του ιστορικού κέντρου της πόλης. Έπειτα και από σχετική εισήγηση του Εμπορικού Συλλόγου και του δήμου Θεσσαλονίκης, έγινε αποδεκτό το αίτημα των εκπροσώπων των ταξί, να κινηθούν στη διάρκεια των εκδηλώσεων στις λεωφορειολωρίδες, εκτός από τα λεωφορεία, και τα ταξί, κάτω όμως από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και περιορισμούς. Οι εκπρόσωποί τους δεσμεύθηκαν να περιφρουρήσουν οι ίδιοι την κίνηση των οχημάτων, αποκλειστικά μέσα στις λεωφορειολωρίδες, ώστε να μην αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της εκδήλωσης και υπάρξει κίνδυνος για την κίνηση των πεζών.
Παράλληλα, στη σύσκεψη αποφασίστηκαν μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος που έχει διαπιστωθεί στην πιάτσα των ταξί στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, όπου επιβάτες πέφτουν συχνά θύματα εκμετάλλευσης από ορισμένους οδηγούς ταξί, οι οποίοι τους εξαναγκάζουν να περιμένουν να γεμίσει το όχημα από τρεις ή ακόμα και τέσσερις πελάτες.
Ο κ.Βούγιας μίλησε για τριτοκοσμικό φαινόμενο, το οποίο πρέπει άμεσα να εξαλειφθεί, ενώ και οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών ταξί στιγμάτισαν αυτή τη συμπεριφορά λέγοντας, ότι πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά, που αμαυρώνουν την εικόνα του κλάδου. Μεταξύ άλλων, αποφασίστηκε η ένταση της αστυνόμευσης από δυνάμεις της Τροχαίας, με έμφαση στις ώρες των αφίξεων των συρμών από Αθήνα και Αλεξανδρούπολη.
Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών ταξί υπέβαλαν στον υφυπουργό υπόμνημα με τις προτάσεις τους για αύξηση του αριθμού των χώρων προσωρινής στάσης- αναμονής (πιάτσες) και την επιμήκυνση κάποιων από τις ήδη υπάρχουσες, ώστε να εξυπηρετούνται περισσότερα ταξί, καθώς αφενός η μείωση της επιβατικής κίνησης, αφετέρου η αύξηση της τιμής των καυσίμων έχει προκαλέσει πρόβλημα συνωστισμού, εντείνοντας τα προβλήματα σε ήδη επιβαρυμένους κυκλοφοριακά δρόμους της πόλης (Τσιμισκή, Μητροπόλεως κ.λπ.). Ανάμεσα στις προτάσεις που συζητήθηκαν είναι η δημιουργία νέων χώρων σε κάθετους δρόμους, ώστε να μειωθεί η πίεση στο βασικό οδικό δίκτυο, καθώς και η παροχή διευκολύνσεων από την Τροχαία για την επιβίβαση- αποβίβαση μπροστά από Νοσοκομεία.