Στην ανάγκη στήριξης και κατοχύρωσης του μορφωτικού ρόλου του δημοσίου Πανεπιστημίου, εστίασε σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση που είχε με τον Πρύτανη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Θεοδόση Πελεγρίνη, ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλ. Τσίπρας.
Στην ανάγκη στήριξης και κατοχύρωσης του μορφωτικού ρόλου του δημοσίου Πανεπιστημίου, εστίασε σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση που είχε με τον Πρύτανη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Θεοδόση Πελεγρίνη, ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλ. Τσίπρας.
«Το δημόσιο Πανεπιστήμιο απαξιώθηκε και σήμερα βρίσκεται μπροστά στα όρια της ισοπέδωσης και της διάλυσης. Το δημόσιο Πανεπιστήμιο χρειάζεται στήριξη και όχι διάλυση. Χρειάζεται ενίσχυση, κατοχύρωση του μορφωτικού του ρόλου και του κοινωνικού του ρόλου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίπρας, ενώ εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση με αφορμή τις προωθούμενες μεταρρυθμίσεις στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
«Η κυβέρνηση έρχεται να τελειώσει το έργο που άφησε ημιτελές η προηγούμενη κυβέρνηση με την ανεπιτυχή προσπάθεια αναθεώρησης του άρθρου 16. Έρχεται, δηλαδή, να ιδιωτικοποιήσει εκ των έσω το δημόσιο Πανεπιστήμιο, πράγμα το οποίο θα οδηγήσει σε Πανεπιστήμια Α.Ε., με μάνατζερς, με κατάργηση του αυτοδιοίκητου, πράγμα που θα οδηγήσει σε δίδακτρα στις προπτυχιακές σπουδές, σε απαξίωση του κοινωνικού ρόλου του δημόσιου Πανεπιστήμιου», τόνισε και κάλεσε πανεπιστημιακούς και καθηγητές να πρωτοστατήσουν ώστε να αποτραπούν «τα σχέδια ισοπέδωσης του δημόσιου Πανεπιστήμιου».
Από την πλευρά του ο κ. Πελεγρίνης ανέφερε ότι βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο για το ελληνικό Πανεπιστήμιο, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη διατήρησης της αυτοδιοίκησης στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα για να μπορέσουμε –όπως είπε- να προχωρήσουμε.
«Δεν πρόκειται εμείς από την πλευρά τη δική μας να δεχθούμε οτιδήποτε θα υπονομεύει το αυτοδιοίκητο του Πανεπιστημίου. Οι τύχες πρέπει να περιέλθουν στο Πανεπιστήμιο και αυτό να αποφασίζει για τη μοίρα του», ξεκαθάρισε, ενώ τόνισε ότι περιμένει από την κυβέρνηση ένα γραπτό κείμενο, ώστε «να συζητήσουμε πάνω στις προτάσεις αυτές με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του δημόσιου Πανεπιστήμιου».