Πολιτική
Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2001 15:11

Σε τέσσερις ώρες η διαδρομή Αθηνών-Θεσ/νίκης το 2008

Μετά την ολοκλήρωση των έργων το 2008 η διαδρομή Αθηνών-Θεσσαλονίκης θα διαρκεί 3 ώρες και 50 λεπτά από πέντε ώρες και 45 λεπτά που είναι σήμερα.

Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρίστος Βερελής, επισκεπτόμενος τη σιδηροδρομική κοιλαδογέφυρα, η οποία βρίσκεται στον κόμβο διασταύρωσης του νέου υπό κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου με την εθνική οδό και τη σιδηροδρομική σήραγγα Καλιδρόμου.

Κατά την ενημέρωσή του από την διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ για την πορεία των έργων ο υπουργός επισκέφθηκε το τμήμα της γραμμής Αθήνα-Λάρισα.

Το 2006 η υφιστάμενη μονή γραμμή στο τμήμα Τιθωρέας-Λιανοκλάδι μήκους 56 μέτρων θα αντικατασταθεί με νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη και σηματοδοτούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων μήκους 56 χιλιομέτρων και προυπολογισμού 200 δισ. δραχμών, μειώνοντας τη συνολική διαδρομή από 45 λεπτά που είναι σήμερα σε 20 λεπτά.

Το 2008 η υφιστάμενη μονή γραμμή στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός μήκους 66 χιλιομέτρων θα αντικατασταθεί με την αντίστοιχη νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη και σηματοδοτούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων μήκους 56 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 191,3 δισ. δραχμές, μειώνοντας τη συνολική διαδρομή από 57 σε 27 λεπτά.

Οσον αφορά το τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός, βρίσκεται σε προκαταρκτικό στάδιο μελέτης.