Οξεία κριτική στην κυβερνητικούς χειρισμούς για το σιδηρόδρομο, άσκησε ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, κ. Σταύρος Καλαφάτης, με αφορμή την κατάθεση και συζήτηση στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής του νομοσχεδίου για την «αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
Οξεία κριτική στην κυβερνητικούς χειρισμούς για το σιδηρόδρομο, άσκησε ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, κ. Σταύρος Καλαφάτης, με αφορμή την κατάθεση και συζήτηση στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής του νομοσχεδίου για την «αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
Ο κ. Καλαφάτης κάνει λόγο για πολλές «σκιές και ερωτηματικά αναφορικά με τα εργασιακά ζητήματα, τις μετατάξεις, τη συλλογική διαπραγμάτευση, αλλά και τις ασφυκτικές προθεσμίες που τίθενται προς τους εργαζομένους» και καταγγέλλει ότι δεν υπήρξε ουσιαστικός διάλογος από την κυβέρνηση, «η οποία επαίρεται να αυτοαποκαλείται "πρωτοπόρος" σε ζητήματα διαβούλευσης».
«Ό,τι λοιδορούσε το ΠΑΣΟΚ, πριν από μερικούς μήνες ως αντιπολίτευση, τώρα το εφαρμόζει ως κυβέρνηση: αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας, εξορθολογισμό δρομολογίων, αναπροσαρμογή τιμολογιακής πολιτικής», σημειώνει ο τομεάρχης της ΝΔ. Διαπιστώνει επίσης ασάφειες όσον αναφορά στα θέματα εισόδου στρατηγικού επενδυτή και επισημαίνει ότι βασικά άρθρα του ν/σχ τελούν υπό την αίρεση της έγκρισης της Ε.Ε. για την εφαρμογή τους.
«Ψήφιση Ελληνικού νόμου υπό την προϋπόθεση της εκ των υστέρων έγκρισης από την Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί τουλάχιστον παραδοξότητα», παρατηρεί σχετικά και δηλώνει την αποφασιστικότητα της Ρηγίλλης να στηλιτεύσει τα σημεία όπου υπάρχουν σκιές αδικίας ή αδιαφάνειας για τους εργαζομένους και για το μέλλον του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.