Νέο ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από διαφημίσεις στο διαδίκτυο το πρώτο εξάμηνο του έτους στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οποία ανήλθαν στα 12,1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Interactive Advertising Bureau και την PwC.
Νέο ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από διαφημίσεις στο διαδίκτυο το πρώτο εξάμηνο του έτους στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οποία ανήλθαν στα 12,1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Interactive Advertising Bureau και την PwC. Σε ετήσιο επίπεδο, αυτό σημαίνει αύξηση των εσόδων κατά 11,3% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2009.
Τα έσοδα από τη διαφήμιση που σχετίζονται με την προβολή στην οθόνη (display ads), όπως τα διαφημιστικά μπάνερ, τα εμπλουτισμένα μέσα (rich media), τα ψηφιακά βίντεο και τις χορηγίες, ξεπέρασε τα 4,4 δισ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του έτους, σημειώνοντας αύξηση 16% σε σύγκριση με το 2009.
Ιδίως το ψηφιακό βίντεο συνεχίζει να διαγράφει εντυπωσιακή πορεία και να σημειώνει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, 39% σε σύγκριση με το περασμένο έτος. Εν τω μεταξύ, το μεγαλύτερο μερίδιο της διαδραστκής διαφήμισης εξακολουθεί να αναλογεί τις διαφημίσεις της διαδικτυακής αναζήτησης (search ads).
«Τα έσοδα από τη διαδραστική διαφήμιση ακολουθούν τροχιά δυναμικής ανάπτυξης», σχολιάζει η Σέριλ Μέιν από την IAB. «Σχεδόν σε όλα τα είδη διαφημίσεων επικρατούν ανοδικές τάσεις και οι εταιρείες διαφήμισης, σχεδόν σε όλο το φάσμα των κατηγοριών διαφήμισης αλλά ιδίως στα καταναλωτικά συσκευασμένα αγαθά και τα φαρμακευτικά είδη, αυξάνουν τις επενδύσεις τους στα ψηφιακά μέσα», συμπληρώνει.
«Μέχρι στιγμής φέτος φαίνεται ότι η διαδικτυακή διαφήμιση έχει επανέλθει δριμύτερη», τονίζει ο Ντέιβιντ Σίλβερμαν, συνεταίρος της PwC. «Παρότι η ύφεση επηρέασε σαφώς τη βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη το 2009, οι μακροπρόθεσμες προοπτικές εξακολουθούν να είναι ισχυρές, δεδομένης της διψήφιας ανάπτυξης τόσο σε επίπεδο display όσο και σε επίπεδο search το πρώτο εξάμηνο του 2010».