Σε λάθος κατεύθυνση εκτιμούν οι καθηγητές των ΤΕΙ ότι κινείται το κείμενο διαβούλευσης για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κρίνοντας ότι οι προτάσεις του υπ.Παιδείας δεν επιλύουν τα βασικά προβλήματα των ιδρυμάτων.
Σε λάθος κατεύθυνση εκτιμούν οι καθηγητές των ΤΕΙ ότι κινείται το κείμενο διαβούλευσης για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κρίνοντας ότι οι προτάσεις που παρουσίασε η υπουργός Παιδείας δεν συμβάλλουν στην επίλυση των βασικών προβλημάτων των τεχνολογικών ιδρυμάτων.
Με ανακοίνωσή τους, οι καθηγητές διατυπώνουν σοβαρές επιφυλάξεις για το προς διαβούλευση κείμενο, επισημαίνοντας ότι για μία ακόμη φορά η Πολιτεία προσπαθεί να επιβάλει περιορισμούς στην ανάπτυξη της εκπαιδευτικής και ερευνητικής ταυτότητας των ΤΕΙ και να αντιμετωπίσει τα ιδρύματα του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης σαν κατώτερης θεσμικής αξίας από αυτά του πανεπιστημιακού τομέα.
«Με βάση τους άξονες του κειμένου δεν φαίνεται προοπτική επίλυσης των χρόνιων θεσμικών προβλημάτων των ΤΕΙ που δρουν ανασταλτικά στην ολοκλήρωση των ακαδημαϊκών χαρακτηριστικών των ιδρυμάτων και στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης με αντίκρισμα στους σπουδαστές», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι καθηγητές.
Όσον αφορά στον τρόπο εκλογής των διοικήσεων των ΤΕΙ και τη λειτουργία των Ιδρυμάτων, οι καθηγητές αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν ζητήματα που αλλοιώνουν το δημοκρατικό χαρακτήρα, διευκρινίζουν ωστόσο, ότι η αναγωγή του γεγονότος αυτού σε κυρίαρχη συνιστώσα είναι λανθασμένη και αδικεί όλες τις προσπάθειες των ιδρυμάτων.
Το προεδρείο της Ομοσπονδίας Καθηγητών ΤΕΙ, θεωρεί ότι το συγκεκριμένο κείμενο «δεν μπορεί με κανένα τρόπο να αποτελέσει τη βάση για τη διαβούλευση», εκφράζει όμως την πρόθεσή του να μετέχει σε έναν ειλικρινή διάλογο, ενώ επιφυλάσσεται να απαντήσει αναλυτικά σε όλα τα ζητήματα που θέτουν οι προτάσεις του υπουργείου.