Υψηλότερη των εφημερίδων ήταν η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκυτο για πρώτη φορά το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
Υψηλότερη των εφημερίδων ήταν η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκυτο για πρώτη φορά το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% φέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισ. δολ., ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του έτους και θα φθάσουν στα 22,8 δισ. δολάρια.
«Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής», δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. «Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση», πρόσθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει φέτος στα 168,5 δισ. δολ. και η δαπάνη στο Ιντερνετ, αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισ. δολ., σύμφωνα με τον eMarketer.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων